Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 1 de abril de 2009

UNA ESCAPADA A BARCELONA

L´AUCA DEL SENYOR ESTEVE.EN EL CARRER PETRITXOL .SI PU8NXEU AMB EL RATOLI, LES FOTOS ES FAN GRANDS
JO DEVANT DE L´ESGLESIA DEL PI

L´ESGLESIA DEL PI







ES UNA IMATGE DE LA MARE DE DÈU DE LA MERCE.



FOTOS DEL CARRER PETRITXOL






LA SALA PARES, TAMBE ESTA SITUADA EL CARRER PETRITXOL

Bon día :
Ahir de bon matí, anarem en cotxe, el Gabriel, el nostre fill Albert i jo a Barcelona.
El motiu era la classe de Master D´INGENIERIA DE MATERIALS, de duraciò de 3 horas que desde fa alguns anys, dona per aquestes dates a L´ESCOLA D´INGENIERS INDUSTRIALS DE BARCELONA.
El cas es que encare que va ser un viatge molt precipitat.Jo hi vareig treure profit.
Al arrivar a Barcelona, vaèm passar per el Torrent de l´Olla. Vaig veure la meva ex veina Pepita, que entrave a casa seva. Vaig baixar a saludarla.Vem parlar de la casa que vareig neixa jo que estaà al costat de casa seva.I amb explicar les reformes que havien fet, i que ara i vivien un matrimoni amb dos nens.
Dinàrem a CAN EL PA I TRAGO, i seguidament ens va deixar el noi i a mi a les Rambles i ell s´en anar cap a la Zona d´Universitats, prop del Palau Reial, on està l´ESCOLA D´INGENIERS .
I el noi i jo passejarem per les Rambles, sota la pluja(amb paraigüas, es clar).Renoi com plovia¡¡.
Tambè vareig entrar a l´OPTICA RAIG, situada al carrer Pelai on tants anys havia trevallat el meu pare.En van dir que ara era d´un altre Empresa.
I passejàrem per l´estimat carrer PETRITXOL
Amb quin delit, vaig entrar a la SALA PARES, on fan Exposicions de Pintura.
L´ultima vegada que hi vareig estar, encara la dirigia el Sr. JOAN ANTONI MARAGALL.La Srta. que hi ara amb va dir que ara era el fill del Sr JOAN ANTONI, el qui portava la direcciò.
Ai quands records, mare meva.!Vareig fer unes pocas fotos.I fins amb vareig retratà devant de l´ESGLESIA DEL PI.
Vàrem entrar a la Boqueria a comprar unas botifarras blanques i llardons(a Valencia de llardons, no s´en trovan).
Desprès d´una estona de passejar, amb el metro, vem anar cap a buscar el Gabriel.
I cap a Barcelona altre vegada.
Desde Valencia, vos desitjo PAU I BE.Amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

2 comentarios:

  1. Quina sort, que suerte pasearte por un rato por los lugares fantásticos de Barcelona, me da un poco de envidia, sana, eso si, tengo ganas de ir dar un vuelta por la Rambla de las Flores, despacio, saboreando todo aquello, lo que pasa es que dicen que es distinto ahora, que todo ha cambiado. Bueno pero solamente pensar que estas allí ya se es feliz ¿No crees? ¡Es tan diferente a esto! Un beso querida amiga.
    Higorca

    ResponderEliminar
  2. Si fui feliz, aunque todo fue muy breve.Un beso.Montserrat

    ResponderEliminar