Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 28 de marzo de 2009

LA LLUISA I JO, AMIGUES PER SEMPRE


LA LLUISA I JO, UN DIUMENGE DE RAMS, CREC QU´ERA L´ANY 1965, TINDRIE UNS 16 ANYS

AQUESTA FOTOGRAFIA ES DE L´ULTIMA VEGADA QUE ENS VAREM VEURE LA LLUISA I JO , ESTA FETA A SANT VICENS DELS HORTS, EN UNA ANADA A BARCELONA.





Bones tardes:
Aquest migidia he rebut dos fotografies que m´enviat la meva amiga Lluisa.
I aquesta entrada de blog li dedico a ella.
En aquest moment mentres escric, venen el meu pensament tans i tans records.
Aquell día del mes d´Octubre de l ´any 1961, quan a Oficinistes, vàrem coincidir a la mateixa classe. Totes dues teniam 12 anys.
I jo quan pujà en el metro a l éstaciò de la Pza. de Catalunya.Una noieta, amb va dir:
-No amb coneixes?', anem a la mateixa classe.
I aleshores vàrem començar a ser amigas.
Totes dues viem al Barri de Gràcia ella el carrer de l´Oro i jo a Menéndez y Pelayo(Torrent de l´Olla).
Al cap d´un temps vàrem començar a sortir juntas els diumenges.
I quedaban per anar a Missa a la Parròquia de Sant Joan Baptiste.
Normalment anavem a la Pza de Sant Jaume a ballar sardanes.
I tambè de vegades anaven a veure algún espectacle al Orfeò Gracienc, o al Cine o Teatre al Centro Lluisos de Gràcia.

Ja mes grandetas.Vàren començar a anar a ballar el Club Helena de Gràcia.

Era un Centre molt familiar, on tambè a mès de ball i feian Cine i Teatre i quan ens cansavem de ballar.entrvan a la Sala a veure pel-liculas.Tot entrava dintre el mateix preu recordo que l´ntrada valia 50 Pts.

La primera vegada que vàrem anar al Club Helena, teniam 16 anys.

Era el día 16 d´Abril de l´any 1965, Diumenge de Pascua.

I amb quina il-lusiò que teniam¡¡¡

Desprès, més endavant vàrem sorti cadasq´una per la seva banda amb algún noi., i jo tambè amb vareig apuntar a la Colla Sardanista Vallvidrera. Temps desprès tornarem a sortir juntas, alternan les sardanes amb El Club Helena.

Fins que vareig coneixe al Gabriel.

Ella tambè va vindre al meu casament.

Desprès a Barcelona, ens veïam alguna vegada, fins que al vindre a viure jo a Valencia, nomès ens comunicavem per telèfon.

Pero ara fa pocs anys, en una anada a Barcelona, ens vàrem retrobar i el Gabriel ens va fer una foto juntas.

L´Internet, per mi és meravellòs, perque gràcies aquest invent, tinc contacte amb ella quasi tots els días, per mitjà dels emails.





ES UN GOIG AMIGA MEVA,



AMB TU POGUÉ RECORDAR



AQUELLS ANYS DE JUVENTUD



QUE TANT BÉ ENS HO VEM PASSAR



Aquest migdia, desseguida que hi rebut les fotografies le telefonat i li he dit que avui la meva entrada li dedicaria amb ella
.
Per acabar, desitjo de tot cor, PAU IBE.
Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró




No hay comentarios:

Publicar un comentario