Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 1 de abril de 2009

PER MOLTS ANYS, JORDI

AQUESTA FOTO ES DEL FEBRER DE L´ANY 1977.ACI EL JORDI ENCARE NO TENIA TRES ANYS
Hola de nou:


Aquesta entrada la dedico al meu fill Jordi.

Avui fa 35 anys.

I he posat una fotografia del any 1977, encare no tenia 3 anys.

Com ha passat el temps.

Estic orgullosa d´haverlo portat el món, dono gràcies a Dèu.

Ell es una de les millors coses que m´han passat a la meva vida.

Res més.PER MOLTS ANYS JORDI¡.

PAU I BE, amb carinyo desde Valencia, Montserrat Llagostera Vilaró


6 comentarios:

  1. Moltes gracies per la entrada guapa. d´açi dos dies el cap ple de canes i la xiqueta fent la comunió.
    Una forta abraÇada del teu fill.

    ResponderEliminar
  2. I que pòguem veure casar-se i tot.
    Petons, la teva mare.Montserrat

    ResponderEliminar
  3. Pasan los años rápidos, pero eso de las canas no se puede hacer caso, a lo mejor hasta esta mucho más interesante, lo que hace falta es ver a la niña casarse, y que los demás también estemos aquí.
    FELICIDADES A JORDI Y QUE CUMPLAS MUCHOS MÁS Y FELICIDADES A LA MADRE POR TENER UN HIJO TAN FÁNTASTICO.
    Una abraçada a tots dos.
    Higorca

    ResponderEliminar
  4. Bon dia i feclicitats Montserrat,
    La casualitat ha fet que visiti per primera vegada avui el teu blog. Ho he fet, més que res, perquè has tingut la gentilesa de deixar alguns comentaris en el meu blog i també a les golfes, mentre que jo, des que vaig començar Humanitats, tinc el blog pràcticament abandonat i la blogosfera encara més.
    Hauria de felicitar el teu fill? Crec que no, a qui s'ha de felicitar és els pares i especialment la mare perquè som els pares o els fills quan esdevenim pares els qui sabem valorar el que realment és la vida. (Independentment i paradoxalment hi ha uns homes cèlilbes que ens volen donar lliçons sobre la vida)
    FELICITATS MONTSERRAT!

    ResponderEliminar
  5. Moltíssimas gràcies, Albert.
    En Jordi, es el fill mitjà.El grand es diu Pere-Gabriel i el mès jove,Albert com tù.Ja ho veus, sóc una feminista moderada rodejada de quatre homes.
    Però puc dir que n´estic molt contenta.
    Cordidalment, Montserrat

    ResponderEliminar