Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 16 de febrero de 2009

RECORDS I PENSAMENTS TENDRES




EL MEU FILL ALBERT, TENIA 5 ANYS. CARNAVAL DE L´ANY 1988


EL MEU FILL ALBERT, TENIA 7 ANYS. CARNAVAL DEL ANY 1990



Bones tardes:

Uns records i pensaments tendres venen a la meva ment.
Sòn els Carnavals dels anys 1988 i 1990




L´any 1988, el meu fill Albert tenia 5 anys.El vareig disfrassar de Superman.La tieta Maria, li havia regalat el traje.Era tan allegra i graciòs.

L´ any 1990 el vareig disfraçar de pallaset.Tenia 7 anys

Jo li vareig fer l´hermilla i la perruca(peluca), amb tela rosada i llana groga) i desprès el més fácil va ser posar els pedaços en els pantalons.I el Gabriel el va maquillar la cara. I li va comprar un bombin vermell i rellotje enorme

I que conten qu´estava. A la tarda a l´escola varen fer concurs de disfresses.

Dèu meu que depressa m´en passat els anys.

D´això ja fa 19 anys i sembla ahir.


TAN ALLEGRE I AXARIT,


AIXI ERA L´ALBERT,


QUAN ENCARA ERA PETIT.


Ara a la que disfrassan es a la meva neta Lucia .


Que acabeu de passar un bon día.

PAU I BÈ.

Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró




















No hay comentarios:

Publicar un comentario