Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 5 de diciembre de 2008

QUAND JO ERA PETITA PER NADAL FEIA CAGAR EL TIO

EL MEU GERMANET I JO, ELL AMB PORTA SET ANYS.
JO DE PETITA,ACI ES VEU QUE ESTAVA ENFADADA

UN TIÒ


Hola a tots:



Quins records més bonics de la meva infantesa.



Quand el pare, a la nit de Nadal en un recò del menjador i posava un tros de branca gruixuda del vell llimoner.El tapaba amb una manteta.



I el meu germà que amb porta set anys, era còmpliç dels meus pares i disfrutavan amb la meva inocencia.



I jo cara la paret en un altre recò del menjador cantava.






ARA VE NADAL,



MATAREM EL GALL,



I A LA TIA PEPA,



LI DONAREM UN TALL.






I aleshores jo anava corren cap el Tronc hi deia:



CAGA TIÒ,



SINO ET DONAREM,



UN COP DE BASTÒ



I jo agafava el bastò i PATAPLAM i axecava la manteta i d´allà sortien els torrons, les llaminadures i alguna altre coseta.






Desprès no vaig seguir la tradició amb els meus fills.



Però ara ho tornem a fer aci a Valencia amb la nostre neta Lucia.



I visca l´inocencia.



Desde Valencia vos desitjo que aquests Nadals, vos siguin plens de PAU, AMOR, SALUT ARMONIA. Amb tot el meu carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró



No hay comentarios:

Publicar un comentario