Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 6 de diciembre de 2008

EL PESSEBRE DE LA CEGUETA

UNA FOTO DEL PESSEBRE DE LA CEGUETA, LA NURI, LA GLORIA ARPA (AMB LA VISTA FIXA, FEIA DE CEGUETA), JO AMB EL MANTO NEGRA, (NOMÈS TENIA 13 ANYS) I LA MARIA DELS ANGELS GARCIA.
EL MES DE DESEMBRE DEL ANY 1962

Bon día: Ara que s´acosta Nadal els meus records presisament són d´aquestas Festes.Avui m´he trasladat el mes de dessembre de l ´any 1962.


Aleshores jo sortia amb els amiguets/as de l´Agrupaciò alguns/as eran fills/es, dels amics dels meus pares.


I aquest més de desembre fa 46 anys que junt amb altres noies, vaig interpretà EL PESSEBRE DE LA CEGUETA. Que ens va dirigir el meu pare.


La colla de l´Agrupaciò amb porta molt bons records. El que passa, que temps desprès vaig començar a sortir amb amigues de l´escola, i m´en vaig anar apartan.I tambe amb va influir que comque el meu pare no amb deixaba portar pantalons a les excursions, i tampoc podia participar en tot.I un día un Sr. que es deia Rodriguez, amb va dir-Més valdrie que et posesin en una vitrina, i això amb colmar el got.I m´en vaig anar apartan.Però per mi sempre seràn persones importans en la meva adolecensia i les recordo amb carinyo perque les vaig aprecià molt.Sobretot a la Gloria i en el Jaume, el fill de la meva padrina.


I amb aquest record acabo per avui.


Desde Valencia, amb carinyo vos desitjo PAU I BE.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario