Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 4 de diciembre de 2008

EL MEU ADÈU A JOAN BAPTISTE HUMET

ARA CANTARA AMB ELS ANGELS


Bones tardes:


Joan Baptiste Humet va començar a cantar l ´any 1968.


Ell aleshores tenia 18 anys.Jo en tenia 19.


Aleshores jo vivia encare a Barcelona.I era una admiradora dels 16 Jutges,joan Manel Serrat,i com no, de Joan Baptiste Humet.


Ell va neixar a Navarrés (Valencia) i s´en va anar a viure a Barcelona.


Jo al revés vaig neixar a Barcelona i ja porto 33 anys vivin a Valencia.


Tinc la sort de que desde aci, de moment, encare puc veure la TV.3.


I quina desagradable sorpresa, vareig tindre l´altra dia quan vareig enterar-me, que s´havia mort.


Jo no sabia qu´ estava malalt.


La veritat es que ha sigut una gran perdúa.Sempre es molt trist, quan es moren les persones i sobretot tan joves i pobret desprès d´haver passat tan de sofrimen en la seva malaltia.


La Cançò, ha perdut un dels seus grans cantautors.Però gràcies a les Técnicas modernes i els videos, el podrem continuar tenint present.Tal com va passar amb l´altre gran cantautor, l´Ovidi Montllor, que quan el vull veure, poso el youtube.


I ara bè quan dic que la Fe es terpèutica. Jo penso que el seu esperit o ánima es al Cel. .Jo respeto a les persones que no creuen.Pero com que jo si crec, li he dedicat amb ell la postal de dalt. I li resarè.


Ara ja atravesat el riu de la mort i comença la seva eternitat.


Canta amb els àngels Joan Baptiste.


Desde Valencia.PAU I BE, per tohom.Amb carinyo.Montserrat Llagostera i Vilaró.






























2 comentarios:

  1. Señora Montserrat, soy el hijo de silvana. La verdad que es hermoso su blog y muy interesante. Trato de ir entendiendo de apoco el idioma, pero lo voy comprendiendo bien. Esta oración es maravillosa.
    Gracias
    Germán

    ResponderEliminar
  2. Gracias Germán.Encantada de conocerte.Y enhorabuena por esta madre que tienes.Es una gran persona.¡Viva Argentina.¡
    Montserrat

    ResponderEliminar