Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 8 de diciembre de 2008

DOLÇA BARCELONA

EL MEU PARE
UNA ANTIGA POSTAL NADALENCA DE FA MES DE TRENTA ANYS

ENTRE LES FULLES D´AQUEST LLIBRE QUE LI VA REGALÀ EL SENYOR MOGAS EN EL MEU PARE, AL CEL SIGUIN TOTS DOS, L´ANY 1958, HE TROVAT AQUESTA POSTAL NADALENCA.


Bon día: Avui es DIMARTS, 9 DE DESEMBRE DEL 2008.La data de dalt està equivocada.



Aquestas Festes, m enrecordo més de Barcelona.



I avui poso a aquesta página de blog, una postal de Nadal, que ahir vareig trobar, entremig d´un antic llibre qu´era del meu pare, una postal Nadalenca.



Aquesta postal te més de trenta anys. i el llibre li va regalà el sr. Mogas en el meu pare, per Sant Jordi l´any 1958.



I la postal m´agrada molt perque fa referencia, al PALAU DE LA MUSICA DE BARCELONA.



Avui vos la dedico desde Valencia, amb tot el meu carinyo.PAU I BE per tohom.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario