Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 8 de diciembre de 2008

ANGELETS

AQUETS ANGELS VAN SUELTOS, JO ELS HE AJUNTAT PER ESCANEJARLOS
JO AMB LA MEVA MARE, EL ANY 1964, TENIA 15 ANYS, I AQUELL NADAL VA SER QUAND VAREIG DIBUIXAR AQUETS ANGELETS

Bon día:Avui he escanejat els angelets que vareig dibuixar, i que penjarem al menjador de casa, quand jo tenia 15 anys.Va ser l´any 1964.


El dematí treballaba a la Financiera Nacional de Seguros y Reaseguros, aleshores ens posavam a treballar molt joves.I una tarda del mes de Decembre els vareig dibuixar.


A mi m´agrada molt guardà les coses mes insignificants. El meu pare, tambè ho feia.


Com fa dos o tres anys, aquest any els torno a posar.


Per cert recordo que a la Financiera amb van regalà un lot de Nadal, el primer de la meva vida.I amb quina al-legria que vaig arrivar a casa.I que contens es vàren posar els meus pares.
Acabo per avui, que tingueu un bon día PAU, AMOR I ARMONIA. Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario