Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 2 de noviembre de 2008

RECORDANT ELS QUE JA NO HI SON I HAN PASSAT PER LA MEVA VIDA





DIUMENGE, 2 DE NOVEMBRE DEL 2008,





Bon día: Hi han tantas persones, que han passat per la meva vida i ara ja no hi sòn.


Ellas han influenciat en el meu creixement. M´en ensenyat, estimat i devegades inclús m´hen fet patir.


Però totes ellas en format part del meu entorn.


Jo tampoc sòc perfecte i també hauré fet patir alguna vegada inconcienment.


I torno a lo de sempre. No vull oblidar el meu passat, ni els que hi conegut.


Ells i ellas també forman part dels meus origens i de la meva identitat.


I per això, avui dia dels difunts. Els recordo amb tot el meu sentiment.


Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario