Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 6 de noviembre de 2008

QUINA ALEGRIA, QUE ELPRESIDENT D´ESTATS UNITS SIGUI DE RAÇA NEGRA

ROSA D´ABRIL, MORENA DELA SERRA DE MONTSERRAT ESTEL, IL-LUMINEU LA CATALANA TERRA, GIUEUNOS CAP AL AL CEL


Bona nit: Són les 21,45 de la nit.Ara mateix he acabat de sopar i fa una estona que he vingut de la Parróquia, d´ atendre a les persones que ho necessitan.Doncs estic a Cáritas junt a unes altres companyas.


I estic tant a gust coneixen a gent de totes les races, i cultures.


Jo estic molt orgullosa de que l´imatge de la Mare de Dèu de Montserrat, la meva Patrona, sigui negra.


I devegades els hi dono estampas a les negretas que venen i ni ha una que es diu Montserrat, com jo, i es primeta.I jo li dic- Pareces la Virgen de Montserrat.


Jo sóc catalana, però sempre dic, que hem considero ciudadana del món.


Quan era joveneta, el meu pare que era molt catalanista, deia-Nena si encare et casarás amb un noi castellà. Un dia jo li vareig contestar-I si amb casés amb un noi negra?.El pare es va quedà parat. I amb va contestar -Nena pensa que tenen un altre cultura.


Penso que a Dèu no l´importa la raça ni el color de la pell de la gent i l´importan es se bona persona.


Quan era petita vaig sentir una novela que feian a la radio Barcelona, que es deia EL NEGRO QUE TENIA EL ALMA BLANCA.


I que bonica la cançò que cantaba Antonio Machin ANGELITOS NEGROS I el sentiment de Louis Anstrom cantant CUANDO LOS ANGELES VAN DE PASEO.


I la dulçura de Nat Kin Col, cantat,ADELITA i YO VENDO UNOS OJOS NEGROS.


Jo tindria 7 o 8 anys, quan ja l´ escoltava cantà per la radio.


I era de raça negra.


Doncs dono l´enhorabona al President d´Estats Units de raça negra i sobretot si té com sembla uns grans valors humanitaris.


Desde Valencia amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.


2 comentarios:

  1. Acá estoy querida amiga, viendo tu maravilloso espacio. Te invito a ver el mio que empecé hace poquito y está dedicado a papá.
    Gracias por todo Montserrat. Te quiero mucho
    Silvana

    ResponderEliminar
  2. Hola Montse, yo también estoy feliz ya es hora de que veamos a todos igual, no hay razas ni color,pero si hay personas con sentimientos, o que pensamos que la raza o el color nos hace mejores, pensemos en tiempos atrás y veremos todo el dolor que "los blancos llevaron a otras culturas ¿Se nos ha olvidado? Doy la Enhorabuena a todos los hombres de bien de ese continente llamado América. Un abrazo
    Higorca

    ResponderEliminar