Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 5 de noviembre de 2008

IGUAL QUE CRIATURAS




Bona nit :Son les 9 del vespre i desde la finestra del menjador puc veure el meu marit de 65 anys, jugant a fútbol en el camp del Polideportiu , que hi ha en els jardins del lloch on vivim.


El meu fill Albert i jo ens estem fent un tip de riure.Perque en Gabriel es el més gran del equip i té una energia que no se li acaba.


Jo devades li dic.-Gabriel vés en compte que no et facis mal.


Jo ara dic en el meu fill: Mira Albert, mira. El teu pare disfruta com una criatura.¡¡¡


I jo tan cofoia. Perque ell a mi també amb deixa fer les coses que a mi m´agraden.


Torno a mirar, per la finestra. - Ostres, ostres, ostres. Si corre com un llampec.¡¡¡.


Ell sempre a sigut molt polifacetic. A fet deport, a cantat.


Ara a començat a forma part de la Coral de la nostra Parróquia.


Les persones quan es jubilen tenen que tindre alicients i activitats.


Es que sino els homes tot el dia a casa de vegades es posen molt pesats, ja,ja, ja.


Ja torno a mirar per la finestra.


No paren de corre a darrera la pilota. I ES QUE SON COM CRIATURES¡¡¡.


Que tingueu una bona nit.Vos desitjo desde Valencia amb tot el meu carinyo .Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario