Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 4 de noviembre de 2008

LA LLUITA DIARIA

AQUESTA POSTAL, LI VA REGALA LA MEVA AMIGA MARI FE, EN EL MEU FILL



Bon día:Aquest escrit el dedico avui a les persone tristes, a les que no tenen força, a les desilusionades.


He escanejat una postal que li va regalà la meva amiga Mari Fe al meu fill.


Amb sembla preciosa.


I a mi més igual que la gent cregui o no cregui, per estimarla i respetarla.Casaqu´un tenim les nostres ideas i filosofies.


Si en aquest món regnés el verdader AMOR. Això inclou, la naturalesa, les persones els animals.Penso que tot seria més facil per l´humanitat.


I ara respiro fondo.Amb relaxo.I vos desitjo als que esteu deprimits que vos recupereu ben aviat.Les meves oracions per vosaltres.Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario