Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 8 de noviembre de 2008

RECORDS DE LA PRIMERA COMUNIO DEL MEU MARIT


EL GABRIEL ES EL QUE FA QUATRE A MA DRETA, L´HE SENYALAT. LA FOTOGRAFIA ESTA FETA EN EL PATI DE LAS ESCOLAS PIAS DE SAN ANTONI DE BARCELONA

EL GABRIEL VESTIT DE PRIMERA COMUNIO


Bon día: Acabo de destapar el meu tresor.La caixa de cartò de fotos antigas i com qu´ estàn totes barrejadas, he posat la mà i m´ha surtit la de la Primera Comuniò d´en Gabriel. Feta en el pati de l´escola on ell estudiaba.




Ja ho veieu, que no solsament parlo dels meus records.Sino que devagades tambè parlo dels meus allegats.Amb el seu permís es clar.




La tieta Maria, m´en havia parlat molt de la Primera Comunió d´en Gabriel.Ell no tan, els homes son mes callats.




Jo que sóc una enamorada de las fotos antigas.M´encanta escanejarlas i posarles en el meu blog, que es obert, sencill i sempre recalco que no tinc cap ánim de lucre, doncs es sentimental.




El que jo anomeno els meus tresors.No tenen cap valor econòmic.Però si espiritual.I tinc coses que molta gent ja hauria llençat.




I amb costa molt desferme de la roba.




Tinc vestis t de nit que guardo de fa molts anys i algun me le fet arreglar i li aprofitat.Ningú s´en ha donat compte, perque le portat a llochs nous.




I no es perque sigui tacanya, no. Perque també compro cosas noves. Es questiò de carinyo als vells records.




Veureu que de vegades en les diferentes fulles del blog.Repeteixo algunes coses.Ho faig expresament.Perque si hi ha persones que no hen llegit fulles anteriors, coneixin aquesta manera de ser meva.




I desitjanvos Pau, Amor i Armonia, acabo per avui.Desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

















1 comentario:

  1. ¿En que calle estaba el colegio de los PP Escolapios donde hizo la comunión tu marido? Responde a mi correo. Un beso Higorca

    ResponderEliminar