Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 29 de noviembre de 2008

LA QUE M´HA FET EL PIPO¡¡¡¡

AQUEST ES L ´AUTOR DE LA DESTROSSA DEL JERRO.PERO ES EL MEU PIPO¡¡¡
COM HA QUEDAT EL MEU JERRO PREFERIT

Hola, bon día: Bufff¡¡¡¡ LA QUE M´HA FET EL PIPO¡¡¡.Avui que estava tan contenta, perque havia enmarcat i penjat un cuadro pintat, per la meva amiga Higorca.


El Sr. Pipo, el meu gatet, va amb trenca el meu jerro preferit.


Un jerro blanc, amb uns cignes(cisnes), que fa anys vareig anar a comprar amb el meu pare, en una tenda del carrer Verdi de Barcelona.Més que rés era un record sentimental.


Però com que sóc tan "drapaire", en guardarè un trocet.


Fins hi tots he escanejat els troços.


Mecatxis el Pipo.La mare que el va parir.Jo que no sóc mal parlada. Avui ja he dit tacos.


Però ja n´es de pillo. Quan a vis la destrossa, s´en anat a amagarse desseguida.


I ara està voltan el meu alrededor esperan mimitos.


I jo tan fava, desseguida s ´hem passa l´enrabiada.


I es que el meu Pipo es tan dolç i mossegaire.Sembla un gosset.Es molt petitò encare. I jo el tinc mal criat com una criatura.


I es que els animals es com els nens.Totes les coses tenen els seus pros i contres i s´han d´educar.Jo ja l´hi renyat, ja.


Bueno el menys la destrossa del Pipo ha servit de tema del meu blog.


Qui no es conforma es perque no vol.


Amb carinyo. Desde Valencia. PAU I BE, per tothom. Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario