EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

viernes, 28 de noviembre de 2008

EL RAM DE NUVIA

LES MONTANYES DE MONTSERRAT


EL RAM DE NUVIA EL VAREIG OFERIR A LA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT


ACI ESTIC AMB EL MEU PADRI DE BODA, EN JORDI LLAONART  QUE AMB VA REGALAR EL RAM DE NUVIA.




Bon día: Avui he recordat, que el 30 de Gener de l ´any 1970.Feia un día i mig que ens haviem casat.Vàrem anar a passar uns días a una cel-le de Montserrat.

El primer que varem fer un cop instalats va ser anar al Monestir.I oferir-li a la Moreneta el meu Ram de Núvia, que vareig posà els seus Peus.

El pare hi tenia molta devociò a aquesta imatge.Es per això que jo amb dic Montserrat.Va ser la promesa que li va fer a la Mare de Dèu, que si tenia una nena li posaria Montserrat.

I quan vaig neixa jo, va fer una excurssiò a Peu per donarli les gràcies.

I desprès pobre home, va patir molt per mi.Per la por que no amb pasés rés.Perque jo volia ser grand i els 12 anys amb crepava el cabell.I el pare deïa :-Jo que volia una nena¡¡¡.Però això varen ser coses de l´edad.Perque la veritat es que sempre vareig ser molt sensata. Però el pare es passaba de patir.No se que hauria passat si hagués viscut l´época d´ara.

Ell va estar molt conten de que amb casés als 20 anys amb el Gabriel.Ja qu´ era i és una bona persona.Com deïen en aquella época, jo ja estava ben colocada.

Doncs, tornan a parlar del ram de núvia.M´el va regalá en Jordi Llaonart, que va ser el padri de boda.Encare que el altar mi va acompanyar el meu pare.

I aquell ram, que en tant fervor vaig oferir a la Moreneta, demanat-li que ens unis i protegís el Gabriel i a mi, durant tota la vida, a sigut el tema del meu escrit d´avui.

Ja hi explicat altres vegades, que amb vareig posar Rosa d´abril. en homenatge a la Moreneta.

Desde Valencia vos desitjo un día estupendo.
PAU I BE.
Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario