Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 30 de noviembre de 2008

ALGUNES FOTOGRAFIES DE LA PRIMERA COMUNIO DEL NOSTRE FILL ALBERT




REBENT A JESUS


A PUNT DE REBRE A NOSTRE SENYOR



AMB ELS SEUS AMIGUETS




NOSALTRES AMB ELS NOSTRES TRES FILLS, EL PERE, QUE PORTA EL CABELL CURT PERQUE FEIA LA MILI, EL JORDI I L´ALBERT





NOSALTRES, AMB L´ALBERT, EL MES DE MAIG DE L´ANY 1991, EN ELS JARDINS DEL LLOCH A ON VIVIM.



Bon dia:Avui diumenge, he triat escriure el tema de la Primera Comunió del nostre fill Albert, el més jove.



Va ser el 26 de Maig de l´any 1991.



Feia només 3 mesos que s´havia mort el meu pare.



I aquell dia el seu record va estar amb nosaltres.



I l´angelet Albert, li va dedicar la seva Comunió el seu avi, pregan per ell.



El Pere estava fent la Mili i li donaren permís per vindre.Es per això que a la foto porta el cabell curt.



L´Albert tenia 8 anys mig.I puc dir, que era un nen amb una fe molt gran, i que va donar més importancia el rebre a Jesús que els regals i la Festa.



Com a homentage el meu pare, varem fer imprimir a l´estampe, el mateix vers qu´ell va escriure quan jo vareig fer la Primera Comunió.Només es van cambiar les paraules femenines, per masculines.



I com ha ajudat en i ajuda en el meu fill, la Fe, en els seus baixons.Degut els seus trastorns, procovats per la depresiò. I està clar tambè amb la ajuda del psiquiatre i del tractamen.Sobretot no deixarse la medicaciò sense permis del metge. A DIOS ROGANDO Y CON EL MAZO DANDO.



Pero repeteixo e insisteixo que per moltes persones la Fe es terapèutica.



Jo de tan en tan m´en vaig a veure a LA MARE DEU DELS DESAMPARATS, i l´Albert m´hi acompanya.-I li dic Mareta, meva prega per ell. I amb quina Pau més gran surto¡¡¡



Ara que està de moda desvirtuà la LA FE, jo la defenso amb més força que mai.



I amb aquest dolç record.Vos desitjo desde Valencia.PAU, AMOR I ARMONIA.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario