EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

domingo, 30 de noviembre de 2008

ALGUNES FOTOGRAFIES DE LA PRIMERA COMUNIO DEL NOSTRE FILL ALBERT




REBENT A JESUS


A PUNT DE REBRE A NOSTRE SENYOR



AMB ELS SEUS AMIGUETS




NOSALTRES AMB ELS NOSTRES TRES FILLS, EL PERE, QUE PORTA EL CABELL CURT PERQUE FEIA LA MILI, EL JORDI I L´ALBERT





NOSALTRES, AMB L´ALBERT, EL MES DE MAIG DE L´ANY 1991, EN ELS JARDINS DEL LLOCH A ON VIVIM.



Bon dia:Avui diumenge, he triat escriure el tema de la Primera Comunió del nostre fill Albert, el més jove.



Va ser el 26 de Maig de l´any 1991.



Feia només 3 mesos que s´havia mort el meu pare.



I aquell dia el seu record va estar amb nosaltres.



I l´angelet Albert, li va dedicar la seva Comunió el seu avi, pregan per ell.



El Pere estava fent la Mili i li donaren permís per vindre.Es per això que a la foto porta el cabell curt.



L´Albert tenia 8 anys mig.I puc dir, que era un nen amb una fe molt gran, i que va donar més importancia el rebre a Jesús que els regals i la Festa.



Com a homentage el meu pare, varem fer imprimir a l´estampe, el mateix vers qu´ell va escriure quan jo vareig fer la Primera Comunió.Només es van cambiar les paraules femenines, per masculines.



I com ha ajudat en i ajuda en el meu fill, la Fe, en els seus baixons.Degut els seus trastorns, procovats per la depresiò. I està clar tambè amb la ajuda del psiquiatre i del tractamen.Sobretot no deixarse la medicaciò sense permis del metge. A DIOS ROGANDO Y CON EL MAZO DANDO.



Pero repeteixo e insisteixo que per moltes persones la Fe es terapèutica.



Jo de tan en tan m´en vaig a veure a LA MARE DEU DELS DESAMPARATS, i l´Albert m´hi acompanya.-I li dic Mareta, meva prega per ell. I amb quina Pau més gran surto¡¡¡



Ara que està de moda desvirtuà la LA FE, jo la defenso amb més força que mai.



I amb aquest dolç record.Vos desitjo desde Valencia.PAU, AMOR I ARMONIA.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario