Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 14 de noviembre de 2008

LA PRIMERA COMUNIO DEL NOSTRE FILL PERE


AMB EL GABRIEL, JO I EL SEU GERMANET JORDI

EL PERE ,AMB EL MEU PARE, LA TIETA MARIA, LA MEVA MARE I EL SEU GERMANET JORDI


EL PERE AMB SEU GERMANET JORDI . FOTOGRAFIES FETES EN ELS JARDINS DEL COL-LEGI CALICANTO



EL NEN DEL MIG ES EL PERE



Bon día: Avui els meus records van dirigits a la Primera Comunió del nostre fill Pere.

Va ser el mes de Maig de l´any 1979.


Només portavem tres anys i mig vivin a Valencia.


I el Pere anava al Col-legi Calicanto de Chiva(Valencia).


Aleshores viviem al carrer Brasil, i un autocar el recollia cada día a les 8 del mati i no tornava, fins a les 7 de la tarda.


Ara no se si el portaria tan lluny, perque tot el día fora de casa i jo no travallaba, i no el vaig poguer disfrutar tan.En el Jordi quan va 5 anys tambè li varem portar.Tots dos i van estudiar fins que van anar al Institut.


En aquest Col-legi, m´el varen Preparar per la Primera Comunió .


Era i es un Col-legi situat a las Cumbres de Calicanto, o sigui que allà es respira aire pur.


Quan va tindre 8 anys i mig, i amb el cor plè d´inocencia va rebre per Primera vegada a Jesús.


Els meus pares, i el meu germà i cunyada, es desplaçaren de Barcelona, la tieta Maria ja feia uns días que estava a casa amb nosaltres. I tots junts, varem passar un día molt feliç.


Va celebrar la Ceremonia el Pare Emilio Bayarri. I tots junts varen Cantar el Himno a la Alegria.


La veritat, es que va ser un dia inoblidable.


Aleshores, encare no havia nascut l ´Albert.


Nosaltres a casa hem donat als nostres fills una educació Cristiana. Desprès cada un a decidit si practicava o no. Però porten uns bons principis.


En Pere i en Jordi, encare es relacionan amb algus antics companys d´aquest Col-legi. I fa poc es varen reunir amb un dinar d´antics alumnes i professors.


Acabo desitjan com sempre PAU, AMOR I ARMONIA. Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario