EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

viernes, 14 de noviembre de 2008

LA PRIMERA COMUNIO DEL NOSTRE FILL PERE


AMB EL GABRIEL, JO I EL SEU GERMANET JORDI

EL PERE ,AMB EL MEU PARE, LA TIETA MARIA, LA MEVA MARE I EL SEU GERMANET JORDI


EL PERE AMB SEU GERMANET JORDI . FOTOGRAFIES FETES EN ELS JARDINS DEL COL-LEGI CALICANTO



EL NEN DEL MIG ES EL PERE



Bon día: Avui els meus records van dirigits a la Primera Comunió del nostre fill Pere.

Va ser el mes de Maig de l´any 1979.


Només portavem tres anys i mig vivin a Valencia.


I el Pere anava al Col-legi Calicanto de Chiva(Valencia).


Aleshores viviem al carrer Brasil, i un autocar el recollia cada día a les 8 del mati i no tornava, fins a les 7 de la tarda.


Ara no se si el portaria tan lluny, perque tot el día fora de casa i jo no travallaba, i no el vaig poguer disfrutar tan.En el Jordi quan va 5 anys tambè li varem portar.Tots dos i van estudiar fins que van anar al Institut.


En aquest Col-legi, m´el varen Preparar per la Primera Comunió .


Era i es un Col-legi situat a las Cumbres de Calicanto, o sigui que allà es respira aire pur.


Quan va tindre 8 anys i mig, i amb el cor plè d´inocencia va rebre per Primera vegada a Jesús.


Els meus pares, i el meu germà i cunyada, es desplaçaren de Barcelona, la tieta Maria ja feia uns días que estava a casa amb nosaltres. I tots junts, varem passar un día molt feliç.


Va celebrar la Ceremonia el Pare Emilio Bayarri. I tots junts varen Cantar el Himno a la Alegria.


La veritat, es que va ser un dia inoblidable.


Aleshores, encare no havia nascut l ´Albert.


Nosaltres a casa hem donat als nostres fills una educació Cristiana. Desprès cada un a decidit si practicava o no. Però porten uns bons principis.


En Pere i en Jordi, encare es relacionan amb algus antics companys d´aquest Col-legi. I fa poc es varen reunir amb un dinar d´antics alumnes i professors.


Acabo desitjan com sempre PAU, AMOR I ARMONIA. Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario