Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 27 de octubre de 2008

FUGIR DEL STRÉS INNECESARI - HUIR DEL STRÉS INNECESARIO

LA RISA TAMBE RELAXA.




Bon día:Jo de naturalesa sóc una persona tranquila, però degut a diverses circunstancias viscudes de vegades l´strés m´arrastrat.



I la veritat, es que m´ho passo malament, perque moltes vegades el que porta això es al bloqueig.



Ja un refrán molt savi que diu"VISTEME DESPACIO QUE TENGO PRISA".


Per la meva vida han passat persones molt estresadas.



I ja qui diu que es posan dels nervis quan veuen una persona que es prén les coses amb tranquilitat.


I ara penso jo-Serà que tenen enveja?. Si l´importan no es corre més ni menys sino els resultats.


I jo sempre m´hi anat sortin de les dificultats i problemes.


I quan de veritat he hagut de corre si que he corregut, si.I amb la tieta cuantas corredissas que portava, quan estava malalta.


Quánta gent tenen que anar al psiquiatra per les Cadenas de Montatge.I el movin, i l´estrés de no trevallar a gust perque els companys es fan la punyeta.



Doncs, en els moments més durs de la meva vida.Es quan me n´he adonat, que val la pena pendres les coses en tranquilitat.La ment està més despejada i les solucions flueixen avans.



Aquest mati quan i anat a buscar el pá, he partat atenciò el cant dels ocells dels jardins, i he contemplat els arbres. I mentrestan ja no pensava en problemes. I si la persona es voluntariosa,les coses es fan.



Mireu a la cua del supermercat.Veus persones que es posen nerviosas.I jo penso total, hem tindre que esperar igual, i amb relaxo pensan coses boniques o be programan-me el que faré quan arrivi a casa.Una manera d´aprofitar el temps sense nervis.



Quan vaig el metge, sempre porto un llibre i aixi aprofito l´espera fer fer el que a mi m´agrada llegir.El mateix feia quan estava dies i nits a l´hospital amb la tieta, i també miraba per la finestra i contemplava els colomets.



Però devagades el que una persona se sápiga agafar la vida el millor possible, molesta a certa gent.I desseguida posan etiquetas. I les etiquetas només són això i una a après a arrancarse-les.



Desditjan-vos un día tranquil, plé de Pau, Amor i Armonia i que es resolguin els vostres problemes ben aviat.Desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró



No hay comentarios:

Publicar un comentario