Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 6 de octubre de 2008

AVUI SI ELS PARES VISQUESSIN FARIEN 68 ANYS DE CASATS

LA TIETA MARIA D´EN GABRIEL, AMB EL NOSTRE FILL ALBERT, 6 D´OCTUBRE DE L ´ANY 1990
QUE DOLÇOS ELS MEUS PARES. EL DIA 6 D'OCTUBRE DE L ÁNY 1990 CELEBRAVEN EL 50 ANYS DE CASATS

EL GABRIEL I JO AMB ELS MEUS PARES .6 D'OCTUBRE DE L´ANY 1990


ELS MEUS PARES I A DARRERA, EL GABRIEL, JO, EL MEU GERMÀ I LA MEVA CUNYADA ISABEL . 6 d'OCTUBRE DEL ANY 1990



ELS MEUS PARES, AMB ELS TRES NOIS, QUE SON ELS NOSTRES FILLS,PERE, JORDI I EL PETIT L´ALBERT I LES NENAS, QUE SON LES NEBODES DE LA MEVA CUNYADA ISABEL. 6 d'octubre de l'any 1990




Bones tardes:Ara mi enrecordat que si els meus pares visquessin celebrarien 68 d´anys de casats.Però serian molt vellets.Tindrien 96 i 97 anys.






El pare es va morir, l ´any 1991, als 79 anys i la mare l´any 2001 als 90.






L´ultim aniversari que van celebrar,va ser els 50 anys de casats.Les bodes d´or.Nosaltres ens varem trasladar a Barcelona.I varen fer una festa grossa.Un segon casament.Jo vareig avcompanyar al meu pare a l´altar i el meu germà a la meva mare.I amb la marxa nupcial de fons.






A l´hora de dinar el meu pare que era molt emotiu.Va llegir un escrit que s´havia preparat.I un amic seu ,el senyor Federic Manau,( que ja es al Cel),es va axecar i va dir unes paraules.




Va ser una celebraciò amb molts convidats, amics i familiars.






Acabada la festa, nosaltres ens tornarem a Valencia.






Per acabar vos desitjo que passeu bè la resta del dia.Desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario