Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 29 de octubre de 2008

AVUI EL MEU FILL PERE GABRIEL FA 38 ANYS

LA BOSSA DE PELADILLAS DEL DIA DEL TEU BATEIG.ESTA ESCRITA PER EL TEU PARE, EN GABRIEL


AMB LA MEVA MARE, LA IAIA CARME, JO AL MIG, I LA TIETA MARIA


AMB LA TIETA D´EN GABRIEL I EL MEU PARE, EL DIA DEL TEU BATEIG. ELLS FOREN ELS TEUS PADRINS



EL DIA QUE VAS FE TRES ANYS. AL COSTAT LA TIETA MARIA D´EN GABRIEL I EL MEU PARE.L ´ANY 1973




L´ESMERALDA, L´ALBERT AL MIG, I EL PERE, EN UNA FOTO RECENT





DIMECRES, 29 D´OCTUBRE DEL 2OO8


Bon día.El meu escrit d´avui va per tu Pere Gabriel






Fa 38 anys que vingueres al món.






Quand el pare i jo ens varem casar, la meva falera fa ser quedarme embarasada desseguida i això que jo estava apunt de fer els 21 anys i o vareig consseguir.






Una mica més neixas setmesò.Doncs, els 7 mesos vareig tindre unes contraccions.I no vegis la meva mare, com va patir-I si neix avans d´hora que dirà la gent?.






Però vares sapiguer esperar i els 9 mesos i un día d´haber-me casat, vas veure la llum, per primera vegada.






I quina alegria per tots¡¡¡






I erets preciòs, pesabas quasi 4 kgs.






La veritat es que varen valdre la pena aquells dolors tan for de ronyons que vareig passar, per portarte el món.A última hora en posaren el pentotal i varen tenir que treuret amb ajuda d´una
ventosa. Semblavas un nino.Jo vagi tarda unes horas en desperta-me del pentotal,sentia veus mig adormida es tingut un nen¡¡¡Aleshores no es coneixia el sexe de les criatures fins al moment de neixa.






Durant el part vareig estar molt ben acompanyada per el teu pare, els meus pares, la tieta Maria i el meu germà i cunyada.Tots et varen esperar veuret neixa .






Al dia següent et va vindre el iaio Antonio, pare del Gabriel, i el tiet Ramón






La tieta Maria, ja t´havia posat un osito al bressol de la Clínica Barcelona, on vares nexia.






Et va asistí el Dr.Masmitjà, semble que el vegi.Amb el seu pentinat de ralla el costat i unes olleres de vidre gruixut, i les faccions una mica axinades, tindria uns 40 anys.I la comadrona la Sra. Goñi, que també recordo molt bè el seu físic.






I comque al casarme vareig continuar vivin al Barri de Gràcia i aprop de casa dels meus pares, no ets pots ni imaginar la de visites i règals que vares tindre.






I acabo aquest escrit desitjante.-PER MOLTS ANYS PERE¡¡¡



Desde Valencia, amb carinyo. Pau i bè per tothom.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario