Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 30 de octubre de 2008

VIURE EL PRESENT, PERO SENSE OBLIDAR EL MEU PASSAT

UN PASSAT LLUNYA. LA MERCE LLANSANA I JO, LA MES PETITA
UN PASSAT RECENT. EL GABRIEL I JO AQUEST MES D´AGOST DE 2008, A VIGO

Hola a tots i a totes: El meu blog no segueix un ordre cronológic.Es espontáni.


I han dies qu´ explico coses de la juventud.Uns altres de l´infantesa.


I devegades amb centro amb el present, o en el passat inmediat.


I es que jo sòc aixi.Una persona que li agrada a estonas, recrearse en els bons moments viscuts.


Això si també toco de peus a terra, i faig bastantes coses.Perque també sòc tossuda i quan poso la banya amb un forat amb costa molt de treurela.


No acostumo fer massas projectes a llarg termini, es com una precaució per no endurmen massas desenganyis,si les coses no surten com es preveian.


I mireu quina con tradicciò, tot i que devegades amb recreo amb el passat, procuro que cada dia sigui diferent a l´anterior.M´ho puc permetre perque no trevallo fora de casa.La feina que faig es de voluntariat.Alguna ventatja tenim que tindre les "Marujas", ja, ja.Si tenim autoestima i sabem treure profit de ser mestressas de casa.Dic mestresses, no esclavas.Ens ho podem montar molt bé.


Avui he anat els tallers de pasicológia.M´ho he passat "pipa" i en aquells moments amb centrava en el present, disfrutan de la companyia de les altres alumnes i de la professora, i escoltan el que deian.


Si el meu fill es va trobant cada dia millor de la "depre", encare prodré disfurtar més i tindrem independencia tots dos.


A mi m´agrada molt viure i deixar viure.No jutjar a ningú i que hem deixen fer.


Del passat no m´agrada remenar les coses desagradables, procuro perdonar.Oblidar ja amb costa més.


En el blog moltes vegades deixo sortir la meva nena interior, i revisc moments de quan jugava amb les amiguetes. I aleshores amb diverteixo molt amb aquets records.


I ara plego m´en vaig a dinar que tingueu un bona tarda.Desde Valencia, amb carinyo, Montserrat Llagostera Vilaró.





No hay comentarios:

Publicar un comentario