EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

jueves, 30 de octubre de 2008

VIURE EL PRESENT, PERO SENSE OBLIDAR EL MEU PASSAT

UN PASSAT LLUNYA. LA MERCE LLANSANA I JO, LA MES PETITA
UN PASSAT RECENT. EL GABRIEL I JO AQUEST MES D´AGOST DE 2008, A VIGO

Hola a tots i a totes: El meu blog no segueix un ordre cronológic.Es espontáni.


I han dies qu´ explico coses de la juventud.Uns altres de l´infantesa.


I devegades amb centro amb el present, o en el passat inmediat.


I es que jo sòc aixi.Una persona que li agrada a estonas, recrearse en els bons moments viscuts.


Això si també toco de peus a terra, i faig bastantes coses.Perque també sòc tossuda i quan poso la banya amb un forat amb costa molt de treurela.


No acostumo fer massas projectes a llarg termini, es com una precaució per no endurmen massas desenganyis,si les coses no surten com es preveian.


I mireu quina con tradicciò, tot i que devegades amb recreo amb el passat, procuro que cada dia sigui diferent a l´anterior.M´ho puc permetre perque no trevallo fora de casa.La feina que faig es de voluntariat.Alguna ventatja tenim que tindre les "Marujas", ja, ja.Si tenim autoestima i sabem treure profit de ser mestressas de casa.Dic mestresses, no esclavas.Ens ho podem montar molt bé.


Avui he anat els tallers de pasicológia.M´ho he passat "pipa" i en aquells moments amb centrava en el present, disfrutan de la companyia de les altres alumnes i de la professora, i escoltan el que deian.


Si el meu fill es va trobant cada dia millor de la "depre", encare prodré disfurtar més i tindrem independencia tots dos.


A mi m´agrada molt viure i deixar viure.No jutjar a ningú i que hem deixen fer.


Del passat no m´agrada remenar les coses desagradables, procuro perdonar.Oblidar ja amb costa més.


En el blog moltes vegades deixo sortir la meva nena interior, i revisc moments de quan jugava amb les amiguetes. I aleshores amb diverteixo molt amb aquets records.


I ara plego m´en vaig a dinar que tingueu un bona tarda.Desde Valencia, amb carinyo, Montserrat Llagostera Vilaró.





No hay comentarios:

Publicar un comentario