Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 21 de septiembre de 2008

COMENÇA LA TARDOR(OTOÑO)

LA PLAÇA REAL DE BARCELONA
Bon día: Comença la tardor(Otoño).

Aci Valencia, ha plogut.I es d´agrair. Doncs la terra, està molt seca.

La tardor es una estaciò que m´agrada força, ja que no fa ni fred, ni calor.


Ara aquests dies a Barcelona, son les FESTES DE LA VERGE DE LA MERCE.Hi a una sardana de dicada aquesta imatge de la Mare de Dèu, es diu: PRINCESA DE BARCELONA. I dos de les estrofes son:

PRINCESA DE BARCELONA,

PRINCESA QUE A TOTS SONRIUS

ETS MARE I VERGE BLANCA,

QUE LLIURES DE TOTS ELS CAPTIUS,


PRINCESA DE BARCELONA

ESTRELLA D´UN CEL SERÈ,

PRINCESA DE BARCELONA,

LA VERGE DE LA MERCE.


Aquest fi de semana, el meu fill Jordi, la meva nora i la meva neta en estat a Barcelona, i en pogut disfrutar de la companyia del meu germà i cunyada. I s´ho han passat molt bè.Sobretot la nena i això es el que val.Jo sempre dic, que veien a la Lucia, feliç, es la millor recompensa.


I sobretot els dies que veig el meu fill Albert, conten. Ell es depresiu, pobret, i hi han dies que s´ho passa molt malament.Però que caramba .tè el seus pares i germans al costat que l apoian i l´estiman.


Els cambis d´estaciò, com sòn la tardor i la primavera, afectan mès a aquestas personas. Pero amb tractamen i força de voluntad es va superan tot.Jo tinc una lluita molt gràn a que no es deixi la medicaciò.Perque aleshores la recaiguda es mes gran.


Jo sempre havia apoiat a amigas meves, depresivas. Les feia sortir al carrer, les trucava per telèfono.M´en anave a comprar amb ellas. I ara desde fa un temps, m´ha tocat amb el meu fill.


Es l´obligaciò del pares, apoiar i estimar molt.Però jo no ho faig com una obligaciò.Ho faig per carinyo i sempre dic a les persones que es trovan en el meu cas. Que els fills depresius, pateixan molt, que no els arraconin.


Jo he guanyat molt. Tenim llargas converses. I al principi es tancava a la seva habitaciò. El costat familia i els metges fa molt.


Hi ha gent que hem diuen que tindria que haver sigut psicòloga.


Pero ajudar els que ho necesitan es una obra de caritat.


Desitjan que no vos afecte el cavi d´estaciò.Desde Valencia., amb molt carinyo,Montserrat Llagostera Vilarò



No hay comentarios:

Publicar un comentario