Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 4 de agosto de 2008

LOLA ANGLADA

Un llibre escrit e il-lustrat per Lola Anglada
Il-lustració de Lola Anglada

Bon día:Com disfrutava de petita llegin, contes que amb deixava el meu pare de l´escriptora i dibuixant, Lola Anglada.


Els meus pares tenian al seu dormitori, varios cuadros amb dibuixos, d´ella i cada cuadro era una frase del Pare Nostre.Ella escribia e il-lustraba els seus propis contes.


Col-lecionista també de ninas,Una vegada de molt petiteta vaig anar amb els pares a visitar la seva col-lecciò.


A part de Josep Maria Folch i Torres, ella va formar part de la lectura de la meva infantesa.


Avui dia li estic molt agraida al meu pare, en Joan, que amb va fomentar la meva afició a la lectura, a la poesia i a Les Belles Arts.


Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario