Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 3 de agosto de 2008

EL MEU FILL JORDI I LES BELLES ARTS. LUNES, DILLUNS, 3 AGOST/O, 2OO8


Esculturas fetas per el Jordi aquells temps d´estudiant

El dia de la seva licenciatura


Aquest cuadro el va pintar quand estudiaba.L´angel significa la mort, que s ´emporta a Jesús. L´espiral l´Anima. L´escala puja cap al Cel. Aci no es veu bè.Però ja la bola del mòn amb dos mans i els diners que corrompeixen.Ah i m´agrada molt el seu significat.



Bon dia: Avui m´enrecordo de quand el Jordi estudiaba Belles Arts, a l ´Universitat Politécnica de Valencia.



El Jordi, de ben petitet. era ja molt creatiu. Li agradava nolt dibuixar.



I quand va començar a estudiar, primer el Bartchillerat artístic a l´Institut de Silla i més tard la Carrera de Belles Arts, el nostre pis semblava l´estudi d´un pintor bohemi.



Mare deDèu¡¡¡Enredos per tot arrèu.




Això si treballava molt .Es passaba nit sense dormir, pintan cuatros. I tambè feia esculturas.Un día amb va demanar una trena del meu cabell natural, que jo guardava com un tresor per fer la perruca d´un ninot i jo bleda de mi , li vaig donar i adèu trena.



Però va valdre la pena tots els sacrificis, perque va tirar la carrera endavan i avui dia trevalla com creatiu en publicitat.



Ara ja està casat i es pare de la preciosa Lucia. I estic molt contenta amb ell.



Que tingueu un bon dia vos desitjo desde Valencia de tot cor.Montserrat Llagostera Vilaró

3 comentarios:

  1. Moltes felicitats. Primer al pare Gabriel pel seu cumpleanys i estar tan guapo. Després per la familia, els fills, la dona i neta tan boniques.
    I la meva admiració pel Jordi, un artista que jo no vaig imaginar en veure'l xicotet. També pel teu germá i "germana" que son a València, al teu costat. No pots ser mes que molt feliç amb tot el que tes.. Un petó molt fort de Marisa Escriche

    ResponderEliminar
  2. Hola Montse, gracias por tu comentario, tengo que decir que, somos una pareja de pintores comemos y vivimos de eso, al mismo tiempo tengo que decir que soy catalana como tu, de Barcelona, mi carrera esta hecha a la escola Massana ¿lo conoces el lugar? Mi profesor particular fue Puigdeangolas, ahora vivo lejos y me ha hecho mucha ilusión que una barcelonina me hiciera un comentario tan cariñoso. Te envió otro blog mio.
    http://pincelesyplumas-higorca.blogspot.com. Un abrazo querida amiga Higorca

    ResponderEliminar
  3. Hola:Pues verás que mi blog está escrito en catalán, yo vivo en Valencia.Mi padre queria que yo estudiara en l´Escola Massana.Pero hice secretariado.Yo soy hija del barrio de Gracia.Si lees todo mi bloc.Verás que hablo de M.Cinto Verdaguer,Fotos de mis padres, mi infancia., juventud y luego mi marido,hijos y nieta A ver si nos conocimos en Barcelona.?No se tu edad, yo tengo 59.Encantada de conocerte.Montserrat.

    ResponderEliminar