Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 5 de agosto de 2008

AQUELL ESTIU DE 1983

El Gabriel, l´Albert i jo
El Pere 12 anys, el Jordi,9 anys, l´Abert 9 mesos i jo 33 anys.M´havia tallat el cabell molt curt




DIMECRES, 6 D´AGOST DEL 2OO8.


Bon día:El primer record d´avui, ha sigut del estiu de l´any 1983.


Ahir, van venir tots a sopar a casa i jo els contemplava i pensava.Com hen crescut¡¡¡


Aquell primer estiu de la vida de l´Albert, va ser el primer que els vaig tenir els tres junts.


El Pere, amb 12 anys, el Jordi, amb 9 i l´Albert amb 9 mesos.


Quina gallina cloca, era jo amb 33 anys¡¡¡


Ja en feia set que viviem a Valencia.


Tots els estius venian els meus pares a passar uns dies amb nosaltres. I ens anaven al poble de Siete Aguas, que forma part de la Valencia Castellana, está a prop de Requena. La gent d´aquest poble parlen el castellà, una mica com el d´Aragò.En un altre apartat ja vaig parlar-ne.


Doncs aquell estiu de 83, va ser meravellòs.


Ja veieu, que vaig a la meva i m´agrada tan recordar el passat com el present.Sempre dic que els bons records son un tresor. I ajuden a cambiar el "chip".Sabretot en las situacions dures.


Per exemple les nits que vetllant en l´ Hospital,quand cuidava de la tieta, jo m´en anava en el passat.Inclús amb ella la distreia i de vegades a casa, ens posavem a cantar totes dues cançons populars catalanas i aixi mitigaban el dolor.I jo l´escoltava hores i hores, quand amb parlava dels seus records. Que ara amb serveixen tambè per escriure quand par-lo d´ella.


Doncs tornan aquell estiu.Puc dir que va ser un dels millors de la meva vida. Els nens estavan en una edad molt maca i sempre sortiem els cinc junts.Semblavam la familia Ulises¡¡¡


I ara vos desitjo a tots/as un bon dia i a pintar-lo de col-lors positius, amb carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario