Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 30 de agosto de 2008

LA PLAÇA DE LESSEPS DE GRACIA (BARCELONA)

LA MARE I JO EN UN RECO DE LA PLAÇA DE LESSEPS. ACI, JO TENIA 14 ANYS.
Bon día: De vegades sento nostalgia de Barcelona.

I ara recordo el que era per mi La plaça de Lesseps.

Quand era petita,Plaça de Lesseps, s´en deia el tros en el que está el metro i l´Esglesia(on vaig fer la Primera Comunió).L´altre tros, on acavaba el meu carrer Menéndez y Pelayo, era La Plaça de la Creu. Aleshores estava sense arreglar.

Quand ja vareig ser més grandeta, tindria uns set anys, o vuit, la varen començar a restaurá i construiren el Grup Escolar Rius i Raulet, al que vareig anar dels 9 als 12 anys.

Encare m´enrecordo el día que la va inaugurá l´ Alcade de Barcelona, que aleshores era el Sr.Porcioles, i va passar a formar part també de La Plaça de Lesseps,ja mai més es va dir de La Creu.

Aleshores, al sortir de l´escola, ens hi quedavan a jugar una mica amb les amiguetas, encare que poca estona, doncs el meu pare no l´hi agradava que estés massa al carrer.

Quand ja vaig ser més grand, també m´hi pasejava amb la meva mare.Sempre ens hi aturavan, quand tornavem algún diumenge de Missa de Sant Josep de La Montanya.

Després, els primers 6 anys de casada.Mentres vareig viure a Barcelona.I quand ja havian nascut el Pere i el Jordi, havien instalat un Tiovivo i els portava a jugar.

Tinc moltes ganes de anar un día tranquilament a Barcelona i pasejar per Gràcia, Sta.Coloma, Hospitalet, El Clot, La Plaça de Sant Jaume.Inclús m´ agradaria tornar al Club Elena, amb el Gabriel, es clar.No sé si encare hi deuen fer ball.

Faig constar que encare que parli molt del passat, també visc el present i dusfruto molt, amb els fills i marit i sobretot amb la neta.

Però aquet blog, passat amb un disquet els hi deixaré en els meus fills, perque conexin una mica com va ser la meva infantesa i adolecensia .I com pensava amb la meva maduresa.

Ara que está tan de moda, tractar el cervell, com un simple ordenador i volgué borrar els records, perque la memória quedi neta, i viura només el present.Jo disfruto també recordan el passat i com a tossuda que sóc, no el vui borrar.Seria com borrar la meva identitat.El present m´el vaig forman día a día, el millor que puc.

A passar bon diumenge.Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró


No hay comentarios:

Publicar un comentario