EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

martes, 26 de agosto de 2008

CARITAS PARROQUIAL

ESTO ES LO QUE QUIERO, SUPERARME CADA AÑO


Bon dia: Aviat iniciarem la nova temporada i obrirem el despaitx de Cáritas a la Parróquia. Jo perteneixo a l PARROQUIA DEL SANTISIMO CRISTO DE LA LUZ.


Ultimament estem atenent com pudem.Doncs, com ja vaig explicar, en un altre apartat per Semana Santa es van cremar els locals.Afortunadament l´Esglesia està intacta.Sembla ser que haviat començaran les Obres de Restauraciò.


Jo fa set anys, que vaig començar la meva tasca de col-laboraciò com a voluntaria.I puc dir, que he après molt. I que les hores d´entrega, han sigut per mi meravelloses.


He conegut gent d´altres cultures i races.També a persones magníficas.Senyoras i senyors, d´altres Parróquias, de més de 70 anys, que omplen les seves hores ajudan els demés hi que aportan la seva bondat i sabiduria.També a gent, més jove.


L´asistencia a les reunións, son una ensenyança i un intercambi d´opinions molt positiu.


Amb les meves companyas de la Parroquia, junt amb el Sr.Rector,hem format una pinya, i poc a poc m´he arrivat a sentir amb ells com una familia.


També puc estar aci, perque el Gabriel, també col-labora amb mi. De vegades si el día d ´atenció primaria, he tornat a casa una mica tard.
Ja m´he trobat el sopar a taula. Ell també m´acompanyar alguna vegada amb el cotxe, si es que a pogut, es clar. Ara tindrá més temps.


De vegades he tornat a casa amb el cor encongit si hem atés algún cas greu, però amb l´esperança i la fe de que ja es podrá solucionar.


La veritat, que es que quand veus a persones, que han tirat envadan, es el millor regal de Pau Interior i Felicitat que podem rebre.


Conque les persones ateses son del barri, quand surto a comprar amb paren i avui et fa un petó una negra, demà una sudamericana., rumana..


Amb sento ciudadana del món¡¡¡


I plena de ganes de superarme, i tenir forces, per començar el mes de Setembre el nour curs, acabo per avui.Amb carinyo desde Valencia,Montserrat Llagostera Vilaró.


No hay comentarios:

Publicar un comentario