Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 11 de julio de 2008

SOC DEL SIGNE PISCIS

El meu signe es Piscis


Bones tardes:





No se que si es veritat, que el mes i el dia de neixement, influeixen en el caracter de la persona.Pero el cas, que a mi amb coincideix tot el que diuen.





Jo, soc una Piscis, nascuda el 26 de Febrer i a sobre els meus pares eren tots dos Acuaris.


Doncs, imagineu, una peix, amb els progenitors del signe del aigüa. El meu carácter es molt somniador i passiu, m´agradan la Pintura, la poesia,la música, les Belles Arts. I sóc més aviat quieta, que de bellugar-me massa.Encare que ho tiro tot endavant, doncs també soc responsable i ser prioritzar les coses més importants.També amb considero molt espiritual.I en moments donats tinc el meu genit. També he llegit que el punt més débil dels Piscis son els peus.Doncs a mi Dèu ni dó el mal que sempre amb fan.
Quan era jove, era molt ploranera, però ara me fet molt més forta.Encare que sempre dic que tots tenim dret a riure i a plorar




Doncs, sóc una Piscis casada amb un Leo.Que no poden ser signes més diferents.I la veritat es que el Gabriel i jo som la nit i el dia. I els meus fills, son Escorpion, Aries i Libra i la meva neta es Leo.O sigui que només concideixen el iaio i la neta.





També crec que els genes, l´educació i el carácter dels pares també tenen que influir.





El que no faig mai es mirar l´Horóscopo.Sempre dic.Bon dia suti, com surti.

Desde Valencia, vos desitjo de tot cor, que tingueu un bon Fi de Setmana.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario