Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 16 de julio de 2008

FELICITATS CARMENS, CARMETES, MARI CARMENS, CARMINAS...

Ntra. Sra. del Carmen
la meva mare i jo l´any 1963, jo tenia 14 anys.

la meva mare amb el Pere, l´any 1971

Hola Bon dia de la Festa de la Mare de Dèu del Carmen. I Moltes felicitats a totes les Carmens.

La meva mare s´en deia. I el meu pare alguna vegada li deia Carmeta.I com s´enfadava.¡¡¡

A casa ho celebravem i venia la familia i la mare estava molt contenta. I després de casats el meu germá i jo, junt amb la nostre familia anavem a veurela.Però, després al vindre jo a Valencia. la felicitavem per telefono.Algún any potser havia coincidit el seu Sant amb la seva estada aci

Avui m´enrecordo d´ella especialmen.

Mareta meva, desde el Cel, tu que estas a la voreta de Dèu.Prega per nosaltres.Sobretot per l´Albert, que recuperi l´al-legria.I s´esfumi ja aquesta depressió que el fa patir tan.

Avui, també es Festa grossa per els Mariners, els Pescadors, per tot a la gent del mar.

Salve Verge Marinera, la Mare de Dèu del Carmen.Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.











No hay comentarios:

Publicar un comentario