EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 16 de julio de 2008

FELICITATS CARMENS, CARMETES, MARI CARMENS, CARMINAS...

Ntra. Sra. del Carmen
la meva mare i jo l´any 1963, jo tenia 14 anys.

la meva mare amb el Pere, l´any 1971

Hola Bon dia de la Festa de la Mare de Dèu del Carmen. I Moltes felicitats a totes les Carmens.

La meva mare s´en deia. I el meu pare alguna vegada li deia Carmeta.I com s´enfadava.¡¡¡

A casa ho celebravem i venia la familia i la mare estava molt contenta. I després de casats el meu germá i jo, junt amb la nostre familia anavem a veurela.Però, després al vindre jo a Valencia. la felicitavem per telefono.Algún any potser havia coincidit el seu Sant amb la seva estada aci

Avui m´enrecordo d´ella especialmen.

Mareta meva, desde el Cel, tu que estas a la voreta de Dèu.Prega per nosaltres.Sobretot per l´Albert, que recuperi l´al-legria.I s´esfumi ja aquesta depressió que el fa patir tan.

Avui, també es Festa grossa per els Mariners, els Pescadors, per tot a la gent del mar.

Salve Verge Marinera, la Mare de Dèu del Carmen.Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.











No hay comentarios:

Publicar un comentario