Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 26 de julio de 2008

AVUI, ES DIUMENGE 27 DE JULIOL (27 de JULIO.,DOMINGO)


Bon dia, m´acabo de donar compte que la fecha qu´ hen posan en el blog, porta un dia de retrás.Avui, diumenge, 27 de juliol, a las 8,30 del mati, començo a escriure.

Com podeu veure. es un blog casolà fet per una "Maruja"ja,ja, es que amb fa gracia aquest mote, no m´ofen, no.Amb molta honra i orgull sóc mestressa de casa.

Jo vaig posar-me a treballar al despatx d´un oficina als 15 anys i amb vaig jubilá,ja,ja,( es que amb fa gracia), als 21 anys quand va neixa el meu desitjat fill Pere. La meva il-lusió de ben joveneta era la maternitat.Poguer ser una mare jove, i quand ja a els fills fossin grands, poguer dedicarme a les meves aficions. El Jordi el vareig tindre als 25 i l´Abert als 33.O sigui que ja están tots criats(malcriats), ja, ja.Avui tinc molt bon humor. Veureu que soc auténtica.Cada día tot el que escric va directamen del "coco" al ordenador.

Doncs, el Gabriel i jo, varem decidir que era millor que deixés la feina i aixi no haviam de lligar els meus pares que ja eran grands i la tieta trevallaba. I també l´hauria hagut de deixar, perque els 26 anys, ens vem trasladá a Valencia, el Gabriel, els nens i jo, per el seu treball.O sigui que soc ·Maruja" desde els 21 anys.

I ara, sóc feliç, ajudan a la meva Parróquia amb les Cáritas, fen tallers de psicologia, llegin.I ara se m´ha posat el cap, anar a classes de valenciá i aprendre l´inglés.Per enterar-me bé de moltes coses de l´Internet. Al menys procuraré se "Maruja", amb una mica de cultura.

Ja qui s´enfada amb això de "Maruja", però jo ho trovo graciós.S´ha de tenir sentit del humor. I de vegades fer broma d´una mateixa, es la mar de diviertit.

De vegades repeteixo coses que ja hi dit en alguna altre pagina, però es que hem surt aixi.

No se com trascurrirá el día el més provable es que anem a fora a disfrutar una mica d el més auténtic LA NATURALESA.

Que tingueu un dia bo i superdivertit.Amb carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario