EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

viernes, 25 de julio de 2008

ESTIMADA VALENCIA

EL PALAU DE LA MUSICA
LES TORRES DE SERRANO

Bon dia: He aprés a estimar aquesta terra de les flors. Sense oblidar-me de la meva Barcelona.
El dia 5 de Decembre, ja fará 33 anys que varem venir a viure aci.

En un altre escrit ja vaig balanç d´aquests anys, en els que hem conegut a molta gen. Aci hi a de tot, com a tot arreu.

Cada día l´estan posan més bonica.El mes recent, es el bioparc, on els animals, es poden sentir més en el seu ambient.Més lliures.

Jo m´estimo molt els animalets.I penso que no tenen que está esclavitzats dins d´una gavia.

I el Palau de la Música,que hi han varias salas.Está molt be i es molt modern. Jo l´any passat hi vaig anar a un Concert de Musica Contemporánea.

Quand per les circunstancias de la vida una persona deixa la seva terra i va a viure en un altre lloch, el millor es adaptar-se i estimarlo cada dia més.Això si sense oblidar mai els origens. A la meva familia ja estem barrejats,valencians amb catalans.L´Albert el meu fill mes jove i la neta i les nores ja son valencians.

I com cada dia desitjo el millor per tothom.Amb carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario