Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 25 de julio de 2008

ESTIMADA VALENCIA

EL PALAU DE LA MUSICA
LES TORRES DE SERRANO

Bon dia: He aprés a estimar aquesta terra de les flors. Sense oblidar-me de la meva Barcelona.
El dia 5 de Decembre, ja fará 33 anys que varem venir a viure aci.

En un altre escrit ja vaig balanç d´aquests anys, en els que hem conegut a molta gen. Aci hi a de tot, com a tot arreu.

Cada día l´estan posan més bonica.El mes recent, es el bioparc, on els animals, es poden sentir més en el seu ambient.Més lliures.

Jo m´estimo molt els animalets.I penso que no tenen que está esclavitzats dins d´una gavia.

I el Palau de la Música,que hi han varias salas.Está molt be i es molt modern. Jo l´any passat hi vaig anar a un Concert de Musica Contemporánea.

Quand per les circunstancias de la vida una persona deixa la seva terra i va a viure en un altre lloch, el millor es adaptar-se i estimarlo cada dia més.Això si sense oblidar mai els origens. A la meva familia ja estem barrejats,valencians amb catalans.L´Albert el meu fill mes jove i la neta i les nores ja son valencians.

I com cada dia desitjo el millor per tothom.Amb carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario