Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 29 de junio de 2008

SANT PERE

El Pere, jo, el Jordi de nuvi, el Gabriel i l´Albert.El día 19 d´Abril del 2002.Casament de la Sonia i el Jordi.

El día del bateig del Pere, amb el meu pare i la tieta Maria, eran els padrins i a darrera el Gabriel i jo.





El Pere amb mi, tenia 2 mesets






En Pere, el día que va fe el any 29 Octubre de 1970









Bon día:Avui día de Sant Pere aquesta página del meu blog, li dedico el meu fill gran en Pere Gabriel 

Va neixer, el 29 d´Octubre d 1970. Als nou mesos i un día d´haber-nos casat. I una mica més neis setmesó.Ja, ja.Com patia la meva mare.Si això arriva a passar.Que diria la gent¡¡¡.Be Pere., et vas portar molt bé. Després de 6 horas de patiment i el Pentotal.Va neixer un nen preciós de quasi 4 kilos.Amb exactitud 3.800.Kgs.

Jo tenia 21 anys. I estava molt prima i fluxeta. Però aixi i tot li vaig donar de mamà 4 mesos, amb ajuda d´una mica de biberò i encare perque amb vaig posar malalta i aleshora ja va començar amb les papilles. Va ser un bebé encantador. Però quan va neixer el Jordi, que tenia tres i mig.Va agafar celets.

Puc dir que els meus pares l´adoravan i també la tieta que era la padrina.Aleshoras també vivia encare el pare del Gabriel, el iaio Antonio.I també va ser el seu primer net.I el meu germá i cunyada disfrutavan amb ell.

I comque els anys passant volant. Es va anar fent gran. quand tenia cinc anys varem venir a viure a Valencia, amb la pena dels meus pares. Però comque va semblar que era per progresar.els meus pares amb van dir que es sacrficavan gustosos.
Va anar al Col-legi de Calicanto.Fins que va fer al Batxillerat al Institut de Xirivella primer i després al de Mislata. Més tard fa fer cursos d´Arts Marcials i es cinturó negra.També es Professor de Tai-chi. , quiromasajista.
La seva afició es la seva moto i la musica heavy metal. Va fer la mili a la Marina. Ell volia ser objetor. Però el varem convencer.

Actualmen viu a casa seva amb la seva companya, que també es rockera com ell. Si voleu veure el seu block. Aci está la direcciò FEEL THE FIRE¡- HEAVY METAL BLOG by Lucky.

Felicitats Pere¡¡¡Amb el carinyo de la teva mare.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario