EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

domingo, 29 de junio de 2008

ADEU ZAPE, EL NOSTRE GAT ESTIMAT

San Antoni Abad,Patrò dels animals
El mes de maig de l´any 1994, amb el seu estimat Zipi.

San Francesc d´Asis


Aci teniu als meus Albert i Zape.D´aixó fa molts anys. Seria el 1994



Bon día: Encare que en aquests moments a las 7,50 del matí, estic escribin i les llágrimas resbalan, per la meva cara. El meu Zape, el gatet, está patin molt.I jo no, no el vull sacrficá.Però el Gabriel amb diu , fa dies que esta malalt, te 18 anys,no menge, només fa que miolá i diu que no val la pena prolongrar- li el sofriment.Consultarem el veterinari a veure que ens diu.Al Tom, als 18 anys va mori als meus braços, amb una indecció letal i el Zipi l´any passat el Gabriel i el Albert al varen portar a sacrficar perque també estava molt malat.El Zipi era al bessó del Zape-Dèu meu quina pena¡¡¡Pensar que hi ha gent que fa mal perque si als animals¡¡¡.Ja no puc escriu-re més. A la próxima página ja explicaré com acabat el día si el Zape l´hem sacrificat o se li allarga el patimen o ojalá la vida i es curés.Un petó molt gros a tots aquells que estiman els animals.Ara li resaré a San Antón i a San Francesc d Ásis.Ja que estimar-los caramba que els animalets son criaturas de Dèu¡¡¡Desde Valencia llagrimosa.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario