Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 29 de junio de 2008

ADEU ZAPE, EL NOSTRE GAT ESTIMAT

San Antoni Abad,Patrò dels animals
El mes de maig de l´any 1994, amb el seu estimat Zipi.

San Francesc d´Asis


Aci teniu als meus Albert i Zape.D´aixó fa molts anys. Seria el 1994



Bon día: Encare que en aquests moments a las 7,50 del matí, estic escribin i les llágrimas resbalan, per la meva cara. El meu Zape, el gatet, está patin molt.I jo no, no el vull sacrficá.Però el Gabriel amb diu , fa dies que esta malalt, te 18 anys,no menge, només fa que miolá i diu que no val la pena prolongrar- li el sofriment.Consultarem el veterinari a veure que ens diu.Al Tom, als 18 anys va mori als meus braços, amb una indecció letal i el Zipi l´any passat el Gabriel i el Albert al varen portar a sacrficar perque també estava molt malat.El Zipi era al bessó del Zape-Dèu meu quina pena¡¡¡Pensar que hi ha gent que fa mal perque si als animals¡¡¡.Ja no puc escriu-re més. A la próxima página ja explicaré com acabat el día si el Zape l´hem sacrificat o se li allarga el patimen o ojalá la vida i es curés.Un petó molt gros a tots aquells que estiman els animals.Ara li resaré a San Antón i a San Francesc d Ásis.Ja que estimar-los caramba que els animalets son criaturas de Dèu¡¡¡Desde Valencia llagrimosa.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario