Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 11 de junio de 2008

QUE ES PER MI LA LECTURA

Si es llegeix, disfrutan de la naturalesa.Quina passada¡
Aci, amb 13 anys al pati de casa.

Bon día: Desde molt petita una de les mes grans aficions es la lectura


De petita. Vaig començar amb els Patufets del meu pare, els llibres de Folch i Torres.Els contes de princeses i també els d´aventuras de Julio Verne.Al meu germà col-lecionava uns llibrets molts petites, que es deian pulga i jo també els llegia. També m´encantavan els T.B.O.S i ja de més grandeta amb comprava" Tu canción hecha historia.", on hi havien la lletra de la cançò, amb una historieta basada amb el tema(sempre d´amor romántic)i la fotografia del cantan.


Quand estava malalta hi havia de fer llit no m´avorria mai ,aleshores m´entretenia amb unes revistas Blanco i Negro, molt antigas, de principis de Segle, que estavan encuadernadas amb grans volumens i crec que havien sigut dels meus avis.Allà, parlavan del Rei Alfons XIII, i dels polítics de la seva época.També hi havien relats dels germans Alvarez Quintero, sainetes que a mi m´agradavan molt.Ah i tambe els llibres de Sants. Sobretot les poesias de Sta. Teresa de Jesús.


Actualmet, no tinc gaire temps.Ara estic llegin la Catedral del Mar hi disfruto molt.I com m´imagino la Barcelona de l´época medieval ¡


La lectura, amb relaxa, es com si visqués amb un altre món, es un altra manera d´evadir els problemes. I si es llegeig a la platja, o a la muntanya.Quina passada¡


Hi ha una escritora, Concepció Calleja, que escriu sobre la Duquesa d´Alba, que també disfruto llegin-la, m´agrada la seva manera tan clara i sencilla com explica les coses.


Quand vivia la tieta Maria, ella comprava cada día l´Avui.I s´enfadava, deia: -Ja veureu que quand amb mori, deixareu de comprar-lo.Es que vivim a Valencia, i si no es per encarrec no el porten. I en Gabriel en compra d´altres.Encare que alguna vegada jo si que el compro.


També m´agrada molt la poesia.




Que tingueu un día molt feliç.Desde Valencia, Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario