Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 2 de junio de 2008

PER QUÉ ROSA D´ABRIL?


Bon día a totes i a tots: La reposta el perque amb vaig posar Rosa d´Abril, es perque la lletra del Virolai, escrit per Mossen Cinto Verdaguer, diu:
Rosa d´Abril Morena de la Serra.
De Montserrat Estel
Il-lunineu la Catalana Terra.
Guieu-nos cap al Cel.
Aquesta es la primera estrofa.

Jo, amb dic Montserrat, estic orgullosa d´aquest nom.El meu pare, m´el va posar per una promesa que va fer a la Moreneta, que si tenia una nena l´hi posaria el seu nom.

Jo, soc una devota de la Mare de Dèu i aquesta imatge negra m´agrada molt. A la Parróquia a Cáritas, estem atenent a varias persones de color. I ni ha una que es diu Montse i l´altra día li vareig donar una estampa de la nostra Patrona. Jo sempre insisteixo que en aquest món som tots iguals, siguem de la raça o l´idioma que tinguem., i si ens estimessim més tot rutllaria d´un altra manera.Amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario