Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 16 de junio de 2008

M´AGRADA ECRIURE COSES BONIQUES

Quina tendresa m´aporta aquesta postal¡¡¡
BON DIA¡¡¡: Hi ha qui amb diu, que escric massa de color de rosa.


Jo pensso que les notcies de la T.V.ja s´encarrega prou d´ennegrirn-nos el día. I a mi m´agrada ser lo mes positiva que puc, ja que per ajudar els demés, primer s´ha de començar per un mateix, amb un pensament positiu, perque "la cara es el espejo del alma" i si una va amb la cara de pomes agras poc podrá fer per al-legrar el día. Encare que ja vaig dir en un altre apartat que també tenim dret a plorar, ja que no som de pedra.

Però el riure també es una pasada. I aci va el xiste:

Un catalá, com jo,

Es trova una tirita,

I va i es fa un tall per aprofitar-la.

Bé això es la fama que ens han posat, però hi ha persones molt generosas, com a tot arreu.

De tan en tan tots tindriam que treure el nen interior i gasta una mica d´inocencia.

Jo, de petita volia ser gran, i amb crepava el cabell, i amb 13 anys ja amb vaig posar una faldilla estreta.I ara si pogués tornar enrera, trenetas i mitjonets. Encare que els 19 anys, de vegades ja m´en feia de cuetas,Inclús de casada quand ja estave en estat del Pere.Aleshores ja amb sabia greu el temps perdut de petita.

Tinc una amiga que es pallassa sense fronteres i fa risoterapia. I vaig anar un parell de vegades. I vos puc dir que vaig disfrutar com una criatura.

I ara quand veig a la meta neta, amb torno altre vegade criatura i com disfruto jugant amb ella¡¡¡


Adeu siau i a intentar ser el mes positius que puguem. Amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró


No hay comentarios:

Publicar un comentario