Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 16 de junio de 2008

L´ INSTITUT FRANCES DE BARCELONA

To el grup de la classe del curs 1967.Jo mi marcat amb una creu
Bones tardes: Amb ben dinat m´he posat a mirar la caixa de fotos.Cosa quem ho faig molt sovin.Doncs, a part dels albums, en tinc una caixa enorme plena. A mi aixó de la foto digital no m´agrada gaire. Prefereixo , la fotografia clásica.I he trovat una que amb vareig fer l´any 1967, amb els companys i companyas de clase.

Va ser el 1er any. I jo tenia 18 anys i anave al vespre.

Aquest Institut estava situat al carrer Tuset., prop de la Via Augusta.No se si el deuen haver cambiat de lloch.Ja ho miraré per Internet.

A mi sempre m´en agradat molt els idiomes.Però al casar-me i tenir el 1er fill tant jove, al acabar el curs superior, ja no vaig continuar. Be, si quan el Pere va cumplir el seu 1er any, el deixava a la meva mare i vaig anar a fer la repas del que ja havia estudiat.

Encare que estabam en régim franquista, allá ja si respiraba un ambient més avançat. Però aixis i tot men van dir que hi havia un alumna que era policia secreta.

Avui, que ja sóc avia, m´agradaria apendre l´ingles.Això es un proposit que tinc.Ara bé no se si ho faré.També vull anar clssses de catalá(bueno aci en diuen valencia), per corretgir-me l ´ortografia, dons Dèu ni do les faltes que faig.Adèu que tingueu bona tarda.

Amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario