Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 4 de junio de 2008

LA PRIMERA COMUNIO


Aquest vers el va escriure el meu pare.Era tot un poeta, amb un gran cor.




Hola: La meva Primera Comunió, vos puc dir que va ser auténtica, perque la vareig pendre amb tot l´amor i la fe que m´havian inculcat.I encare qu´era molt presumida i anava tota cofoia amb el vestit que m´havia fet la meva mare, amb ajuda de la modista.Per mi el més grand va ser rebre a Jesús.



Aquell día la mare, amb va portar un café amb llet al llit, doncs abans s´havia de combregar en dejuni.



M ´enrecordo que va ploure una mica. I varem desfilar pel carrer avans d´entrar a la Parroquia del Jossepets, de la Plaça de Lesseps, que era la que perteneixia al Co-legi de Santa Rosa.I com que ens havien dit que havien d ´ anar serias i amb les mans juntes i sense dir rés a ningú.Jo que tot ho feïa al peu de la lletra, semblava una mística.I deprés m´en vaig enterar que el tiet Daniel, va dir -Aquesta s ´en va al Cel de pet.



Acabada la Ceremonia, el meu pare va llogar un taxi i ens en varem anar tots quatre(el meu germà també venia) a visitar a tots els familiars, que naturalment donaven la propineta.



A la tarda a casa varem fer un berenar per tots els familiars i amics. I al pare al taller, va montar unes taules allargades fetes amb tableros i caballets, per tots els nens i nenas.



Gracies pare i mare, per aquell día inolvidable i feliç molt feliç.Montserrat Llagostera Vilaró.



No hay comentarios:

Publicar un comentario