Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 6 de junio de 2008

LA PADRINETA.

LA PADRINETA AMB LA MEVA MARE , ACI JA EREN MES GRANS. ARA ESTARAN AL CEL.


La padrineta amb el seu fill Jaume i jo


Bones tardes: Margarida, com m´enrecor-do de tú.Gràcies a la gran amistad que teniau amb els meus pares, tant el teu marit Josep com tú. Vares ser la meva padrina.



Diuen els que amb coneixen que tinc una memória d´elefant. I jo et recordo, desde que eras jove, fins que vares deixar aquest món.



Per mi eras com de la meva familia.



Cada any per la Palma, quand era petita, amb confeccionavas un vestidet i que bonica qu´anava jo.



El teu marit, que travallaba amb la peleteria, amb va regalar un abriguet de pell pelut.



Cada any per Sant Joan, veniau a casa amb el teu fill Jaume, el Sr.Federic i la Teresina i el seu fill, i trambé amb el meu padri Eduard, la seva senyora i la seva filla Mercé, a cel-lebrar el Sant del meu pare i germà.També ens ajuntaven amb els meus titets i cosins.I quina festa que feiam al pati de casa.



Ja de més gran, ens trovaban tots a la Plaça de Sant Jaume i al acabar les sardanes.Vos venia a veure.Doncs, vosaltres vos ajuntavauen al carrer Sant Honorat i jo amb quedava al mig de la Plaça amb les amigues.



També, padrineta, m´enrecordo molt de la teva mare, la Sra. Maria.



Cada any per Reis, venia a casa teva amb el meu pare a recollir l´obsequi.M´enrecordo de les nines i dels custoreros que amb regalavas i ja de més gran devantals.Gràcies padrineta per tots els bons moments que varem passar juntes.



La meva fe i esperança, son de que estàs al Cel amb el teu marit i els meus pares que tant estimaves.



Margarida, mentres jo visqui, tu sempre viuràs en el meu record.Amb nostalgia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario