Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 26 de febrero de 2008

Avui 59 anys

Aixi sóc ara, la cara neta, sense pintar.

Avui fa 44 anys que en vareig fer 15.Al mati va vindrem a veure la Sra.Divina, amb un ram de flors silvestres i una caixa de suro amb mocadorets blancs, i amb va dir-Ara si que et passarán depressa.Ospa¡ i tant que m´han passat depressa.Al migdia amb varen portar de correus un rellotge de muñeca que el meu germá amb va enviar desde el Sahara, on estava fent la mili.Quina il-lusió amb va fer.El meu primer rellotge¡ Aquell va ser un dia rodó.A la tarda a Oficinistas, allá on amb preparaban per trevallar a un despatx.I que estaba a les Ramblas concretament al costat del Sepu i a l´ entrada i havia un passadis, on hi havien uns aparadors, un era de la tenda Pacheco,de records turístics i l altre de l´Hermacop una fábrica de pells i al fons hi havia l´escala on el primer pis s´entraba a l´escola.Doncs, vareig tindre examen de Geografia.Omplir un mapa mut de Russia.I vareig treure un 10.També a la classe de religió,vaig repartir caramels i la madre cubana que jo estimaba tant es deia Amada Luisa Martinez Malo, per internet amb vareig entera que va morir el 2002, amb va dir .En Cuba decimos que los 15 años son la edad de la niña bonita i jo tota cofoia. A la nit vareig anar al Cine de l´ävinguda de la Llum, situada en el subterrani de la Plaça Catalunya "Las hijas del Cid".Bueno, ara torno al present.Donno grácies a Déu per la familia que tinc i li damano que la protegeigi.Els estimo tant¡Gabriel,Pere,Jordi,Albert, la Lucia, la Sonia, l´Esmeralda.Al meu germa que viu a Barcelona i a la seva esposa.Montserrat Llagostera

No hay comentarios:

Publicar un comentario