EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 27 de febrero de 2008

mareta Carme que estás al Cel



La mare tenía, 53 anys i jo 16.Les dues en un aplec de sardanes al Parc Güell.

A mà esquerra el pare i la mare, tenían 55 i 56 anys respectivament.Crec que es a Vil-la Joana.










A baix, 1ª a ma esquerra, el meu germà, jo amb dos anys i la meva mare. La 2ª, la meva mare, el meu germà i jo amb uns set anys, amb la meva nina Anita, (que caminaba sola i ma la va regalar al Sr. Mogas)




La mareta i jo, que tenía pocs mesos. I la mare i jo de 1ª Comunió al Parc Güell.



Mareta Carme, que estás al Cel:
Jo se que ets un ángel, tan bona en vida.Jo de petita t´havia fet enfadar molt i un día, que estavam al porxo del col-legi de Santa Rosa, li vares dir a una senyora que demanaves a Dèu que tingués un fill que amb fés patir molt.Mareta Carme, tant a propet de Dèu com estás intercedeix pel meu fillet pobret.Ell no te cap culpa i està depresiu i amb molt de sofriment.Ell es bò, es un trós d´angel, però de vegades els seus nervis el traicionan i fa patir molt.Mareta meva, resa, que li acertin la medicació, ara li han donat litio.Jo marona meva pot-ser amb mareixo patir, però no a costa del sufriment del meu fillet.Jo la Montserrat com a persona creient, et demano marona meva la Carme,la Carmeta,no t´enfadis eh? Ja se que no t´agradava que et diguessim Carmeta, que resis per el teu net el més jove.Que li acertin el tractament i tiri endavant.Jo, sóc molt positiva. De vegades amb deias que disfraçava la realitat.Cada día intento, quand m´axeco de dormir, anar pintan el día i amb la meva FE amb Dèu, donar vitaminas al meu "coco", per poguer cuidar de tots.Que la meva oració t´arrivi i el Senyor ens escolti.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario