Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 25 de enero de 2008

LA PLAÇA DE SANT JAUME

L´any 1965,L´Aplec del Parc Güell.L´Eulalia, sentada la meva entranyable amiga Maria Lluisa, que actualment canta junt amb el seu marit, en la Coral El Llesami de L´Agrupació La Vicentina de Sant Vicens dels Horts, l´Ana i jo. Aci tenia 16 anys
I quands records i energies meves están posades en aquesta plaça, que per els anys 60 jo trepitjava i ballave cada diumenge a la tarda. Dels 12 als 19 anys. Després amb vareig posar a festejar amb el Gabriel, que no era sardanista i els vint ja amb vareig casar amb ell.
Primer anave amb les amigues i amics de l´Agrupació i ballavem al carrer de Sant Honorat, ons s´ubicaba. Despres, per una enrabiada de les meves, vareig deixar la colla, i anava a ballar amb la Lluisa, amiga de l´escola al mig de la Plaça, a on vareig fer mes coneixenses. Aleshores la Plaça de Sant Jaume, era com un poble.I gairebé tots i totes ens coneixiem encare que fós de vista. M´enrecordo molt.D´aquells nois que feian espeología en Ramón i en Josep de l´Hospitalet.I coses de la vida, fa sis anys quand varem enterrar a la meva mare, en Ramón estava al enterro doncs es amic del meu germá i jo el vareig coneixe i varem parlar del Francesc, que era seminarista o al menys es el que deia, de la Rosa, de la Margarita i dels records d´aquell temps. Als diset anys,amb vareig fer de la colla Vallvidrera, doncs vareig tenir un novio uns 9 mesos i no volia sortir més sola amb cap noi. Amb sentia molt jove encare. I amb la colla, ho vareig pasar molt bé m´enrecordo de la Juanita Fuster, en Miquel, que després es va casar amb la Juanita, la Montserrat Pallissó, l´Enirc Gilabert, el capdancer Josep Boada, la simpática i de la que amb vareig fer molt amiga la Carme Cots, en Josep Cirera, en Pere Baró, la Carme Catalá que era molt maca i més gran, era modista i amb va arreglar el vestit blanc de concursar. Vareig estar amb tots i totes, una temporada. No cal dir que era una mica "tasta olletes".Montserrat Llagostera Vilaró.

La Carme Cots i jo el día de despedida de temporada de la Colla Vallvidrera. També varem anar juntes un día al programa Radio Scop que feia el Salvador Escamilla.Era molt simpática i jo me l´estimava molt. Ella tenia un setze anys i jo 18, era l´any 1967.

No hay comentarios:

Publicar un comentario