Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 31 de enero de 2008

avui amb sento com una gallineta cloca

Doncs si, avui amb sento com una gallineta cloca. Voldria protegir sota les meves ales, a tots els que están deprimits. Voldría protegir, als meus fills, a la meva neta a totes les persones que estimo. Voldria que totes les energies fosin d´amor i de Pau, es cregui amb el que es cregui o no es cregui. Per mi el meu lider espiritual es Jesús i la seva Mare, la meva mareta. Però encare que pensi aixi. Voldria ser com una gallineta cloca refugiar sota les meves ales a tots els que pateixin, siguin de la raça que siguin o tinguin els pensaments que tinguin. Avui voldria que acabés la violencia contra els inocents animals i ens fecin concients., de l´importancia de la naturalesa.Com deia Sant Francesc d¨Asis Germà Sol, Germana Lluna. Que Dèu vos beneixi a tots.

No hay comentarios:

Publicar un comentario