Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 7 de febrero de 2008

A tots aquells que están tristos

Si pogués fer sonriure a tots aquells que están tristos. Seria com omplir-me a mi mateixa d´alegria. Si pogués donar un cabell per alleugerir les penes dels depresius, segur que amb quedaria calva. Si pogués omplir d´amor aquells que albergan odi, segur que m´esclataria el cor. Si pogués. tornar enrrera, no faria patir els meus pares. Però si puc, pintar el día de color amb el meu sonriure noble, a les persones conegudes que amb trovo pel carrer. Però si puc lluitar per tornar el meu mal-humor egoista en generositat.Però si puc amb el pensament positiu que les coses siguin més agradables.Però si puc amb la meva fe amb el Bon Dèu fortali la meva ment i demanar-li forces.Que Dèu beneixi a tots. Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario