Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 13 de octubre de 2021

DOLÇOS RECORDS - DULCES RECUERDOS


Hola aquests dolços records son com un balsam per el dolor de la mort del meu marit.
Aquesta fotografía está feta el 12 d´Octubre del any 1968, en el Circ America.  Mireu estic entre dos lleons, el cadellet de lleó i el meu marit que era del signa Leo.
Sempre m´agradat, guardar les entrades d´alguns lloch que anarem junts,. I ara n´estic prou satisfeta.
Desde Valencia amb carinyo comparteixo aquest Post.

Hola estos dulces recuerdos son como un bálsamo para el dolor de la muerte de mi marido.
Esta fotografía esta hecha el 12 de Octubre del año 1968, en Circo Americano.Mirad estoy entre dos leones, el cachorrito de león y mi marido que era del signo Leo.
Siempre me gustó guardar las entradas de algún sitio que fuimos juntos. Y ahora estoy muy satisfecha.
desde Valencia con cariño, comparto este Post.


 

6 comentarios:

  1. Hola Montserrat , son molt bunics aquets records que et fan viure moments de feliçitats.
    Cuidat molts i un gran petó

    ResponderEliminar
  2. Gracies Pakiba saps ultimament no tenia gaires ganes d´escriure.Procuro cuidarme.Petons

    ResponderEliminar
  3. Hola Montserrat,
    Sort en tenim dels records per a calmar la nostàlgia...
    Quin animales tan bufó sembla un gat, jo també l'hauria agafat!
    Petonets, guapa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es cun lleonet es a dir un cadellet de lleó i aixis i tot era enorme.Petons

      Eliminar
  4. Y cuando los recuerdos son buenos para mi es terapéutico. Un beso

    ResponderEliminar