Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 22 de noviembre de 2016

QUE EL LLEGIR NO ET FACI PERDRE L´ ESCRIURER- QUE EL LEER NO TE HAGA PERDER EL ESCRIBIR

ESTA FRASE QUE HE ESCRITO EN UN TROZO DE PAPEL ME LA DECÍA MI PADRE
AQUI ESTOY YO LEYENDO EN EL PATIO DE MI CASA, ERA MUY JOVENCITA, ME HABÍAN HECHO LA PERMANENTE PARA QUE  NO ME CARDARA EL PELO



 MIS PADRES A MEDIADOS DE LOS AÑOS 60


BONA NIT:

He tornat a llegir molt, m´encanta la lectura, de joveneta i de petita era la meva afició preferida, perque llegir era com somniar desperta, sobretot era super romántica, mare meva quins "pardalets al cap", també m´agradava les llibres d´aventures com Robinson Crusoe, Viaje al Centro de la Tierra,  etc...
El meu germá col-lecionaba uns llibrets petitons que es deien " Enciclopedia Pulga", i m ´els deixaba. 
Quan vareig vindre a Valencia, el meu pare m´escribia i amb deia, "Que el llegir no et faci pedre l´escriurer "
I ara resulta, que m´he tornat a enganxar a la lectura  i disfruto moltissim llegin llibres que puc tindre entre les mans  i es clar no tinc gaire temps i ja no faig tans Posts.
 Avui m´ha vingut aquest record i tindré que fer cas al que amb deia el meu pare, escriuré una mica més.
Desde Valencia amb carinyo 

BUENAS NOCHES:

He vuelto a leer mucho, me encanta la lectura, de jovencita y de pequeña era mi afición preferida, porque leer era como soñar despierta, sobretodo era super romántica, madre mía cuantos "pajaritos en la cabeza", también me gustabsn los libros de aventuras como Robinson Crusoe, Viaje al Centro de la Tierra, etc...
Mi hermano coleccionaba unos  libritos  pequeñitos que se llmaban "Enciclopedia Pulga", y me los dejaba.
Cuando vine a vivir a Valencia, mi padre me escribía  y me decía "Que el leer no te haga perder el escribir"
Y ahora resulta, que me he vuelto a enganchar a la lectura y disfruto muchísimo leyedo libros que puedo tener entre las manos y claro no tengo mucho tiempo y ya no hago tantos Posts.
Hoy me ha venido este recuerdo y tendré que hacer más caso a lo que me decía mi padre, escribiré un poco más.
Desde Valencia con cariño, Montserrat Llagostera Vilaró 

20 comentarios:

  1. Pues no deje de escrir, nos gusta mucho leerte.

    manolo

    ResponderEliminar
  2. Efectivamente que el leer no te haga perder el escribir, siempre es grato leerte tus vivencias.
    Besos

    ResponderEliminar
  3. Hola Montserrat estic total ment d'acor em tu la lectura és la cossa més maca que hi ha.salutacions....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies Amparo.
      No puc entrar en el teu blog per molt que ho intento per blogger.
      Petons, Montserrat

      Eliminar
  4. A mi me gusta que sigas escribiendo...

    Besote guapa

    ResponderEliminar
  5. Una gran frase la de tu padre Montserrat. Nunca hay que olvidar aquello que nos enseñaron. Un fuerte abrazo y buen fin de semana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Feliz fin semana Pepe Lasala.
      Efectivamente, ahora no me apetece escribir tanto.
      Un abrazo, Montserrat

      Eliminar
  6. Hola Montserrat, me alegra ver esas fotografías tanto tuyas como de tus padres.
    Yo de niña escribía más que leía, pues en casa pocos libros habían. Con el tiempo descubrí la Biblioteca y de allí no me sacaban.
    Gracias por tu comentario.
    Un petó per a tots

    ResponderEliminar
  7. Hola de nuevo Montserrat. De todo corazón, desde la Tertulia Cofrade Cruz Arbórea te deseamos una muy Feliz Navidad.

    ResponderEliminar
  8. Olá Montserrat!
    Estive bastante ausente do blog, mais não poderia deixar que o ano terminasse sem passar aqui pra deixar meu carinho e meus agradecimentos por termos caminhado juntamente pelo menos um pouco durante esse ano de 2016 nessa blogosfera. O meu muito obrigada!
    Que o menino Jesus esteja sempre presente na sua vida.
    Desejo a você e à sua família um Natal de Luz e um próspero Ano Novo
    Repleto de alegrias e bênçãos!
    Boas Festas!
    Feliz Natal!
    Feliz 2017!
    Abração!
    Blog da Smareis

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Obrigada Smareis, ultimamente tengo muy poco tiempo.
      Boas Festas!!!!
      Beijos y abraços, Montserrat

      Eliminar
  9. ES clar!!! que has de fer cas al teu pare. La lectura sempre culturitze instrueix,i eduque, i es ella la que et farà venir ganes d'escriure. A mi em passa així mateix. Bones festes per tota la família. Que rebeu moltes benediccions,d'aquest Nen formòs que aviat neixerà. Un petonàs, Montserrat

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Montserrat Sala.
      Ultimament tinc poquet temps, pero m´esforço.
      Moltes gràcies, jo també et desitjo Bones Festes de Nadal.Petons, Montserrat

      Eliminar
  10. HOLA MONTSERRAT. COM ESTAS? SÓC JO... VIVIA A GIRONA, SÓC UNA PERSONA SORDA I TENIA UNA FILLA DE L´ANOMENADA AINHOA. TE´N RECORDES DE MI? VAIG DEIXAR DEL BLOG PER LES SITUACIONS PERSONALS. MEN´RECORDO DE TU DE TANT EN TANT. MOLTS PETONS!!!!!.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Naomy.M´enrecordo de tu, jo ja no escric tant en el blog, per falta de temps.Ara miraré d´entrar en el teu.Suposo que l´Ainhoa, estará be.Vaig a entrar en el teu blog.Petond

      Eliminar