Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 19 de febrero de 2009

FOTOS DEL DISSABTE PASSAT, FETAS A LA FIRA MEDIEVAL




FOTOS TENDRAS DE LA MEVA NETA LUCIA,LA BURRETA I JO, FETAS EL 14-2-2009. A LA FIRA MEDIEVAL DE LA PLAÇA DE BOUS DE VALENCIA


Bones tardes:



Ahir el meu fill en va enviar les fotografies de La Fira Medieval fetas el dissabte passat a La Plaça de Bous de Valencia.



I per fi amb vaig poguer retratar amb el meu animal preferit l´ase (burro).



Més ben dit era una burreta embaraçada de nou mesos.



Quina tendresa amb va inspirar.Disfrutar de la meva neta , veurela passenjan amb la burreta i jo poguer acariciar l´animalet.



Era suau com el Platero semblava de cotò( algodón).



Veieu aquestes petitetas coses, a mi amb fan sentir la dona mes rica del mòn.



Jo m ´estimo molt als animalets i no m ´agraden les Corridas de Toros.



Es per això que no vaig mai a la Plaça de Bous.Però aquesta vegada era diferent.Aquells burrets estavan ben tractats i eren l´allegria de les criaturas.



Ara ja es hora de fer el dinar.



BON DIA PER TOHOM. PAU IBÈ.



Desde Valencia amb molt de carinyo.Montserrat llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario