Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 24 de febrero de 2009

FOTOS DE LA PRIMERA VEGADA QUE VAREIG ANAR A BENICARLÒ

JO EN EL PORT DE BENICARLO, TENIA 23 ANYS
EL MEU FILL PERE I JO, PASEJAN PER BENICARLO ANY 1972

LA MAITE I JO, MAIG 1972


ANY 1972, LA MAITE DE PRIMERA COMUNIO, A MA DRETA LA TIA MARIA ROSA, COSINA GERMANA DE LA IAIA D´EN GABRIEL



Bon día:
Avui escric sobre la primera vegada que vareig estar a Benicarló.

Va ser per la 1ª Comunió de la Maite, filla de Benito i Teresa, familiars per part de la iaia d´en Gabriel, el mes de Maig de l´Any 1972.Encare, viviem a Barcelona i no ens haviem comprat el 1er cotxe. O sigui que vàrem anari en tren.
A l´estaciò ens vingueren a rebre la MariCarmen i la seva mare.
Vàrem dormir a casa la tía Maria Rosa, qu´era cosina germana de la iaia d´en Gabriel.

Vaig quedar encisada per el tracte tan bò que ens vàren donar.

I que bonic que amb va semblar Benicarlò.¡¡¡

Vareig visitar la senia, amb la tia Manoleta, tambè cosina germana de la iaia d´en Gabriel.

I el Port amb va encantà.

Recordo amb molt de carinyo aquells días que vàrem estar allà.No se si tres o quatre.El cas es que vareig ser molt feliç.

Aquells días vareig coneixer els familiars mès joves de la iaia d´en Gabriel. I una d´ellas, la Paqui, que aleshores nomès tenia 13 anys i desde l´Any 1983, que batejarem el meu fill, es la seva padrina. Desprès en hem anat relacionan.

Com ha canviat Benicarlò, desde l´any 1972¡¡¡

El Gabriel, es català, però els seus quatre iaios/as eran de Benicarlò, però que desprès anaren a viure a Barcelona.Es per això qu´ell te els apellidos valencians ESTELLER LORES.
I dessitjan que tingueu un bon día acabo per avui.PAU I BE.
Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario