Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 15 de enero de 2009

LA GRACIA DE SER UNA DONA, DEDICAT A LA MEVA MARE


http://es.youtube.com/watch?v=1Dsf-LUjj5I
LA MEVA MARE I JO DE PETITETA

Bones tardes: Aci amb teniu jo, la Montserrat, una dona i orguillosa de sero.
Orgullosa de la meva mare.Una dona que es creia débil, però que en ralitat fa ser molt forta.

Una dona trevalladora que sense massa holgura económica, amb companyia del meu pare.Va pujar dos fills.

Una dona que deia que es trovaba malament, per que ho tirava tot endavan.

Alguna vegada havia dit:Es que més val neixa gos de casa bona, que dona.I això que el meu pare era un Sant.Tots tenim els nostres defectes.

I avui amb faig aquestes reflexions.

Que te psicologicament un home que no pugui tindre una dona?

Jo crec que l´unica cose que ens diferencia es la anatomia i la força física.

I això tambè hauria de veures si ells serian capaços de tindre més d´un fill.

Jo crec, que després de parir el primer, ja no s´atrevirien a tindre el segon.

Que maltractades en sigut les dones per la societat mascliste.

Hi havia un gran escriptora catalana, CATERINA ALBERT, que va tindre que publicar els seus llibres amb el nom VICTOR CATALA, es la autora de la novel-la SOLITUD.

I això per qué?.

Jo com a mare de tres fills, sempre he predicat l´igualdat de drets.El respeta entre els dos sexes.

I no hi ha dret que s´utilisint les criatures, per fer-se la punyeta lesd parelles separades.

A mi m´agrada ser una dona.Una dona que pugui contestar i protestar quan les coses no amb semblen bè, sempre respetan els demés.

An tigamen a les Masies Catalanes, hi haviá l ´hereu i la pubilla. I l´hereu era el amo i senyor de les terres y la pubilleta pasava a segon terme.Ara no se com están les lleis catalanes.

Ara explicaré en castella.

En esta entrada pongo un video leido por mi. Se llama LA PUBILLETA.

En las masias catalanas, antiguamente habia el heredero(hereu) y la heredera(pubilleta).

La lectura se trata de una niña de 5 años la heredera de una masia catalanaCAN PI, que cuando nace su hermanito, se deprime a causa de los celos provocados por la misma gente del pueblo, incluido por su padre, que le dicen que el heredero se lo ha quitado todo.La niña va enfermando poco a poco, hasta que se muere y la madre mientras da el pecho, le dice a su hijo.Tu eres el heredero de la masia, pero de mi corazón ella es la heredera.

Desitjan PAU I BE, acabo amb carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró




No hay comentarios:

Publicar un comentario